autumn leaves || Noracora + bonprix // Lists - Autumn


Cześć!
Wreszcie pogoda się zmieniła i możemy się cieszyć piękną, złotą, polską jesienią! Uwielbiam, gdy o tej porze roku świeci słońce, wtedy z przyjemnością chodzę na spacery do parków, bądź lasów, gdzie mogę podziwiać kolorowe, jesienne liście Dlatego na sesję z dzisiejszego wpisu, wybrałam się właśnie do parku, gdzie mogłam napawać się urokami jesieni. Dzisiejsza stylizacja to ciepły, turkusowy sweter, który jest akurat w bardzo przystępnej cenie, znajdziecie go w sklepie bonprix TUTAJ, jest on dostępny w takich kolorach jak: biały, czarny, dymny różowy oraz jasnoszary. Do tego ubrałam jasne jeansy, jako dodatki pojawił się tu beżowy kapelusz oraz pasująca do niego torebka. Co do obuwia, to mam na sobie czarne botki w kwiaty, które są ze sklepu Noracora, a znajdziecie je TUTAJ, na sklepie dostępne są również w kolorze niebieskim. Zapraszam Was serdecznie na stronę sklepu, gdzie otrzymacie darmową przesyłkę na zamówienia powyżej 89$, oraz 8% rabatu na pierwsze zakupy.
Jak pogoda u Was? Również możecie się cieszyć słoneczną jesienią? Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania.

Miłego dnia💛!



















(sweater - HERE, pants - Bershka, hat - nn, bag - sh, shoes - HERE)

Komentarze

  1. Świetny sweter. Wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutko Ci w tym sweterku :) Piękna i klimatyczna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek chyba taki na chłodniejsze dni ale nie minusowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień sweterka. Podobają mi się bardzo te zdjęcia. :)
    Ja też uwielbiam jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja stylizacja idealnie komponuje się z obecną aurą na dworze! <3
    Kapelusz, sweterek i fantazyjne botki - czegoś chcieć więcej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się podoba ten sweterek - zarówno wzór jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, bajkowa sesja. Sceneria wręcz urzekająca. <3 I ten śliczny błękit - nie mogę oderwać wzroku. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też słoneczko świeci, podobnie jak Ty uwielbiam taką złotą polską jesień 😍
    Świetnie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja 😍
    Cudny masz ten sweterek ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia, sweterek śliczny i cały zestaw super! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w niebieskim. Masz rację pogoda się zmieniła na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też pogoda się poprawiła. Kolory piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, jesienny zestaw :)
    Zapraszam do siebie ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki ładny sweterek, podoba mi się jego kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja. Najbardziej podobają mi się buty. U mnie też cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this head to toe blue look and the floral accents on the boots. Your photos are so dreamy and it looks so peaceful where you took your photos.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest ten sweter! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blue! The blue jeans pants look good with blue sweater!
    Lovely boots!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie już dziś pogoda się zepsuła :( Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor sweterka! ;) bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wspaniale wyglądasz! :) MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  21. Estupendo post ! Siempre escribes con tanto cariño! Espero verte pronto por mi blog ! Me encanta saber tu opinión sobre mis entradas! Feliz noche! 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja i pięknie ukazana jesień na zdjęciach. tak jest piękna pogoda na spacery. Sweterki teraz najlepsze. Choć niektórzy widząc słońce jeszcze biegają w krótkich rękawach, a potem do lekarza nie idzie się dostać :P Buty śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek :) Uwielbiam jesień właśnie za sweterki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz