VOILA // Les Loups - Elephant & Ivory (Vanilla Instrumental Remix)


Cześć!
Co powiecie na zwykły, prosty look w moim wydaniu? Za często takie się tu nie pojawiają, a czasem dobrze wskoczyć w coś wygodnego i casualowego. 
Mój dzisiejszy look to jasne jeansy, bluza od bonprix.pl, znajdziecie ją TUTAJ oraz niezbyt wysokie różowe szpilki. Dodatki w tej stylizacji to oryginalny i dość ciężki pasek oraz srebrna torebka, które dobrze współgrają z cekinowym napisem z bluzy.
Jak podoba Wam się takie zestawienie? 

Miłego dnia <3!






















(top - HERE, pants - bershka, shoes - nn, belt - sh, bag - h&m)

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się to połączenie - trochę eleganckie, trochę na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh this hot pink pull over is such a show stopper! And love with bleached skinny jeans.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie kolorystyczne. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluza! Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, a jakby mogło być inaczej? :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza w połączeniu z tymi butami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. https://honestjessicaalba.wordpress.com17 sierpnia 2019 10:47

    Fajnie, mogłabym się tak ubrać :) podobają mi się te świecące dodatki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie rewelacja 😍
    Pasuje Ci różowy kolor 💗
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Unas fotos preciosas ! Espero verte por mi blog! Que tengas una feliz semana! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, mega jest ta stylizacja! Bluza bobowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja niby prosta, ale też elegancka. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna codzienna stylizacja- uwielbiam taki model jeansów

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzupełnienie szpileczkami dodało tej stylizacji szczypty elegancji - bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, a kolor bluzy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chudzinko kochana sprzedaj przepis na taką figurę :) Look jest zacny spodnie i bluza ekstra :)

    Buziaki:*
    Wracam z nową stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie stylizacje są bardzo praktyczne i pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja i bardzo zgrabna z Ciebie dziewczyna :-)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Obserwuję. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz