TOTAL WHITE LOOK // TENDER - Outside


Hej!
Dziś kolejna stylizacja z męskim t-shirtem od bonprix. TUTAJ możecie zobaczyć jak skomponowałam ostatnią moją stylizację, w której również miałam na sobie męską koszulkę. Tym razem górę zestawiłam z białymi, podartymi jeansami, oversizową koszulą przewiązaną w pasie i białymi trampkami. Całość jest luźna i wygodna, doskonała zarówno na spacer jak i na shopping :). T-shirt znajdziecie TUTAJ.

Miłego dnia <3!














(t-shirt - HERE, pants - shein, shoes - nn)

Komentarze

  1. Męski bluzka, damska nieważne wygląda super. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, luźna stylizacja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo stylowo☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Na luzie i o to chodzi:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :-) Lubię taki styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, czasem męskie ubrania lepiej pasują do stylizacji niż damskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe spodnie to dla mnie od zawsze hit wszechczasów. Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam męskie bluzy! Stylizacja jest super. Bardzo fajnie w niej wyglądasz!

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie. Dobrze to sobie umyśliłaś. :)
    Ja bym może zamieniła spodnie bo nie lubię takich dziurawych. No nie lubię i co zrobię jak nie lubię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetna stylizacja. Te spodnie są czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this looks lovely ♥
    A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz kochana 😍😘
    Bluzeczka mi się bardzo, podoba choć cały look jest genialny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jak Ty to robisz ze nawet w meskim tshircie wygladasz zjawiskowo? :D
    http://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! zdecydowanie pasuje do Ciebie taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz