MoLash Odżywka + eyeliner


Cześć!
Slyszeliście o MoLash
To odżywka stymulująca wzrost rzęs. Nigdy nie używałam tego typu produktów i jest to mój "pierwszy raz". Po 12 tygodniach stosowania, producent zapewnia dłuższe, gęstsze, grubsze i wzmocnione rzęsy.
 Jakie są moje spostrzeżenia? 
Mimo niewielkiej ilości preparatu (5 ml), produkt jest wydajny i starcza na pełną kurację. Odżywkę aplikowałam codziennie na noc i już po kilku tygodniach widoczne były pierwsze efekty. Po 3 miesiącach stosowania widać było znaczną różnicę i faktycznie moje rzęsy stały się dłuższe, gęstsze i mocniejsze. A oprócz odżywki, w paczce znalazł się również czarny eyeliner w kredce, który jest niezbędny dla większości kobiet :).





Komentarze

  1. Szkoda, że nie pokazałaś efektów. Miałam kiedyś serum do rzęs innej marki i efekty też były bardzo widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zrobiłam zdjęcia przed, ale efekty są bardzo widoczne :)

      Usuń
  2. A jak stan rzęs po odstawieniu odżywki? Mam taką, ale jakoś boje się, że kosmetyk uzależni i trzeba będzie stosować ciągle by stan rzęs się nie osłabił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzęsy wcale nie ucierpiały :) są w doskonałej kondycji

      Usuń
  3. https://honestjessicaalba.wordpress.com6 sierpnia 2019 18:11

    Ja też jeszcze takiego produktu nie stosowałam. Słyszałam, że Regenerum jest też dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić odżywkę do rzęs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, te odżywki bardzo działają.. więc każda kobieta powinna raz na kilka lat sobie taki zakup zafundować :) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice! I'm curious to see the difference after using it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie efekt jaki ów produkt da;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much Klara!! I'm so happy that you liked my outfit with the sea green mom fit pants and the owl bag. Maybe it's not an everyday bag but it's one of my favorites ;) Happy week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukam jakiejś ciekawej odżywki do rzęs. Może ta się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  11. I wonder if I could use this on my brows? My lashes are ok but I plucked too much my eyebrows in high school and now they will not grow back. I hope this works for you!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja aktualnie daje swoim rzęsom troszkę odpocząć i ograniczam do minimum ich tuszowanie :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne opakowanie 😀
    Ja Nie używam odżywek do rzęs, nie jestem do nich przekonana
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo czytałam już co nieco o tym serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Its such a great product to grow the eyelashes longer. Need this 💕

    www.torichux3.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego prodsukty, chęnie bym go poznała

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zobaczyłabym efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej tej marki. Ciekawią mnie efekty używania tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa, jak wygląda aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, coś nowego, gdzieś mi mignęło na insta. W sumie takie odżywki fajnie działają tylko problem pojawia się po odstawieniu produktu...jak było u Ciebie?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to serum i stosuję codziennie. Efekty faktycznie widać :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki ale jestem ogromnie ciekawa odżywki <3 Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very great product darling~
    this brand is new for me
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja ulubiona odżywka. Mam już drugie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Great products review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez nie korzystałam jeszcze z tego produktu więc może warto się przekonać, zwłaszcza jeśli faktycznie jest efekt. Przydałyby się zdjęcia porównujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zrobiłam zdjęć przed ;) ale efekt jest faktycznie widoczny :)

      Usuń
  27. Odżywka się przyda, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie spotkałam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  29. Estupendo post ! Gracias por pasarte por mi blog ! Espero que tengas una feliz semana! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz