light pink blazer // LASTLINGS - VERON


Hej!

Co u Was? Macie wakacje, urlop, a może jesteście już po urlopie :)? Ja mam wakacje aż do października, ale przez ostatnie 2 i pół tygodnia zrobiłam sobie urlop również od blogowania. Trochę pojeździłam, pozwiedzałam i odpoczęłam, naładowałam baterię, a teraz wracam do Was z nowymi stylówkami. Look z dzisiejszego wpisu został wymyślony na spontanie i nieskromnie przyznam, że wygląda całkiem nieźle i bardzo dobrze się w nim czułam. Ale po kolei :)! Oversizową marynarkę w kolorze pastelowego różu znalazłam ostatnio w sh i od razu mnie oczarowała ze względu na kolor i krój. Koronkowa i przewiewna bluzka oraz torebka są ze sklepu internetowego Dresslily, bluzkę znajdziecie TUTAJ, natomiast torebkę TUTAJ. Dodatkami są tu złote szpilki, oraz zegarek.
Jak Wam się podoba taka stylizacja? Piszcie w komentarzach! :)
Miłego popołudnia ❤!




  




  
  







Here are the new arrival:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

*Free Shipping for orders over $45.00 
20% Discount code: GBJKNO

($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")*

Have a nice day ❤️!

(blazer - SH, top - HERE, bag - HERE, shorts - diy)

Komentarze

  1. Super stylizacja! Szpilki najlepsze! :D Oversizowe marynarki najbardziej lubię w wersji zarzuconej na ramiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Szpilki pasują do tego fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta marynarka jest genialna, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy potzrebuje takiego urlopu. Ja na swój wyjazdowy czekam, ale juz niedługo :-) Świetna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna marynarka, a cały zestaw super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny odcień tego różu, rewelacja☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna stylizacja! <3 Śliczny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja a buty są mega! Ja w tym roku urlopuję raczej weekendami ale na wrzesień mam zaplanowany dłuższy urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety już po urlopie. Super wyglądasz, marynarka totalnie w moim guście *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na kolejny tydzień urlopu 😀
    Takie spontaniczne stylizacje są najlepsze 😍
    Wyglądasz przepiękne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz genialnie!!
    Ps: zazdroszczę nóżek <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Och ten róż! Super :) My zjechaliśmy chwilowo do NI :) Przyjemnych wakacji dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool! Love the combination of outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna, ale nie mogłyśmy się napatrzeć na Twoje zgrabne, długie nogi :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się połączenie szortów i dłuższej marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw, marynarka wygląda świetnie w takim połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. Ślicznie się całość prezentuje.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz