I DON'T DO DRUGS. I AM DRUGS. || EtuiStudio

Siemanko!
Jak mija piątek wieczór, ja jeszcze w domku, ale mam na dziś już coś w planach. A skoro wychodne to czas na odpowiednią stylówkę i pasujące do niej dodatki. Detale są mega ważne, dobrze dobrane fajnie podkreślają i uzupełniają nasz look, dlatego warto też dopasować obudowę naszego telefonu pod outfit, który mamy na sobie :). Etui z poniższych zdjęć idealnie pasuje do złotych dodatków, które są częścią mojego dzisiejszego looku.
Etui pochodzi ze sklepu EtuiStudio, a znajdziecie je TUTAJ. Na stronie sklepu jest ogromny wybór motywów, a oprócz tego sami możecie zaprojektować swój wzór. 

Miłego wieczoru i udanego weekendu 🗢🎔!




,m 

Komentarze

  1. Fauny pomysł na dopasowanie etui do stylówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very interesting case darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne etui, miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. https://honestjessicaalba.wordpress.com31 sierpnia 2019 11:19

    Muszę zajrzeć, bo jeszcze nie mam etui żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się niezbyt to etui podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting post!
    Say no to drug :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również bardzo podoba się ten pomysł z etui ☺
    Bardzo fajny ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe etui! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat takie akcesoria nie są w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz