Dresslily Autumn Wishlist

Cześć!

Dla odmiany mam dziś dla Was krótką wishlist ze sklepu Dresslily:)! W takich sklepach jak ten lubię to, że wśród tych wszystkich ubrań, a asortyment jest naprawdę spory, można znaleźć mega oryginalne i wyjątkowe ciuszki, a takie lubię najbardziej. A, że wrzesień już niedługo to mam dla Was kilka jesiennych propozycji ode mnie. 
Pod tym linkiem znajdziecie nowości z kolekcji jesiennych: 
A na kod DLBF20 macie 20% zniżki!

Miłego piątku <3!


Smocked Ruffle Crop Blouse (HERE)


Flower Off Shoulder Flare Sleeve Blouse (HERE)


Cut Out Choker Textured Boyfriend Sweater (HERE)


Lace Up Plaid Overlay Cami Romper (HERE)


Leopard Long Sleeve Casual T-shirt (HERE)


Raglan Sleeve Bare Shoulder Sweater (HERE)


It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.

Use code:DLBF20 with 20% OFF:

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

Komentarze

  1. Jaki fajny sweter. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza ,druga i ostatnia bluzeczka mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam oczywiście 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ubrania mają to coś w sobie. Z miłą chęcią odwiedzę tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nic nie zachwyciło. Najwyraźniej wolę, jak Ty cos sama skomponujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze dwie propozycje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh I love these blouses! Super cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sklep można znaleźć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeju, te dwa sweterki mi się mega bardzo poodbają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę się zastanowić, co przydałoby mi się w szafie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna lista. Te dwa swetry na pewno znalazłyby się także na mojej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trójeczka bardzo seksowny sweterek ^^ i pod spodem krateczka też w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek bardzo mi się podoba ale nie chcę myśleć jeszcze o jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. https://honestjessicaalba.wordpress.com26 sierpnia 2019 16:06

    Sweterki wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się pierwsza bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Great products.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful Items darling Love them all xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/08/i-am-sharing-my-secret.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz