Neon Green & Zebra // Hayden James - Just Friends (feat. Boy Matthews)


Cześć!

Witam Was serdecznie w te wtorkowe popołudnie, mam dziś dla Was kolejną, letnią stylizację. Połączenie zebry i, modnego w tym sezonie, zielonego neonu + t-shirt z nadrukiem, który jest ze sklepu Dresslily, a znajdziecie go właśnie TUTAJ. W tej stylizacji spódnica, to tak naprawdę sukienka, którą zmodyfikowałam na potrzeby zdjęć, a jeansowa, neonowa kurtka została zakupiona już wiele lat temu w jednym z sh. Moda kołem się toczy, dlatego czasami fajnie jest odnaleźć jakiś ciuch, który był modny X lat temu i dziś jest również na topie :). 

Co sądzicie o takim połączeniu różnych printów?

Życzę Wam miłego popołudnia ❤!




  










Here are the new arrival:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

*Free Shipping for orders over $45.00 
20% Discount code: GBJKNO

($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")*

Have a nice day ❤️!


(jacket - sh, skirt (dress) - h&m, t-shirt - dresslily (HERE), shoes - nn)

Komentarze

  1. Podoba mi się takie połączenie. Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, zabawna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Fantastycznie wszystko do siebie pasuje. I do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post, like it :)
    do you like to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty śliczna ❤ super wyglądasz 💋

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bomba! Uwielbiam twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh this is such a fun combination: the zebra print with the neon green and pop of pink. Love it!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja! :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten look jest idealny taki na luzie :)

    Buziaki:*
    Nowy post już na WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci ładnie w takiej dziewczęcej stylizacji *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa i w sumie odważna stylizacja :D nie kazdy odważy sie założyć takie kolory. Ja tez lubie to ze moda wraca i można wyciagnac z szafy stare rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię wyglądać oryginalnie, dlatego często pozwalam sobie na takie kolory :D

      Usuń
  13. Podoba mi się, że wszystko jest doskonale dopasowane do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz