Dear-Lover || part 1// edapollo - Alpujarras


Hej!

Chciałbym podzielić się z Wami moim nowym sklepowym odkryciem, a mianowicie Dear-Lover, gdzie są akurat promocje na bardzo fajne ciuchy, wbijajcie tu -> Wholesale Women’s Clothing. Znajdziecie tam od stroi kąpielowych (wholesale swimwear), po sukienki (wholesale dresses) i jeansy (wholesale jeans). Moja stylizacja z dzisiejszego postu jest również od Dear-Lover (HERE). Jestem tu trochę w innej odsłonie niż zazwyczaj, w bardziej eleganckiej i na poważnie :). Sukienkę ze zdjęć znajdziecie TUTAJ

Miłego dnia <3!
















I would like to share with you my new store discovery - Dear-Lover, there are promotions for very cool clothes, here -> Wholesale Women's Clothing. You will find there swimwear (wholesale swimwear), dresses (wholesale dresses) and jeans (wholesale jeans).

Have a nice day!


PS: Wbijajcie na Big Sale!


Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam rozpinane sukienki. Również kolor khaki - jak najbardziej.Prosty, klasyczny fason podkreśla Twoją doskonałą figurę,a buty na wysokim obcasie są dobrym dopełnieniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...it look super amazing...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej wersji podobasz mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! <3 A sklep znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like all things that you choose. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej odsłonie wyglądasz równie pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jak pięknie!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zakochałam się w takich sukienkach. Wyglądasz czarująco.To kreacja na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Kiedyś nie widziałabym siebie w takiej sukience, sądziłam że to długość
    nie dla mnie, ale od pewnego czasu pokochałam je i nawet mam taką w szafie :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest w moim kolorze <3 Jest super jednak ja przez moj niski wzrost musialabym wybrac krótsza wersje :)


    Zapraszam na moj nowy blog www.agatea.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :D Sukienka fajnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda na tobie ta sukienka :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka ,szczególnie kolor mi się spodobał 😃
    Pięknie w niej wyglądasz 😍
    Poklikałam jakby co 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh what a great classic piece. This style of dress has been around since the seventies and it is a classic because it never goes out of style. It looks great on you and love it with the basic pumps.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka poważniejsza stylizacja też Ci pasuje. Dobrze w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyglądasz :) W tej sukience widać jaka jesteś wysoka, optycznie nogi jeszcze dłuższe się wydają

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you so much Klara!! I'm so happy that you liked my outfit with "The most beautiful pullover" :) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz mega stylowo i elegancko:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie takie sukienki to mój najnowszy must have! :)
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very gorgeous style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ta sukienka jest genialna. Wyglądasz w niej zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała stylizacja i sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka! Bardzo podoba mi się kolor! ♥
    Piękne zdjęcia!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  30. Zobaczyłam najpierw Twojego posta w różowej sukience, a teraz tę odsłonę i widzę zupełnie inną kobietę! Niesamowite jak zmiana outfitu może zadziałać na odbiorcę. Bardzo ładnie w jednym i w drugim wydaniu ;)
    https://settlingforunsettled.com

    OdpowiedzUsuń
  31. This dress looks beautiful to you.

    OdpowiedzUsuń
  32. The first photo is perfect and the background fits perfectly. love.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dear-lover Naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna stylizacja ! W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz