BingoSpa cz. 1



Witajcie!
Moi drodzy, już nie pamiętam kiedy po raz ostatni pojawił się na moim blogu post kosmetyczny, więc najwyższa pora :)! Od jakichś 3 tygodni mam okazję testować kosmetyki firmy BingoSpa. Dostałam dość sporo produktów do przetestowania, dlatego zrobię na ten temat 2 osobne posty. A więc zaczynamy :)!




Peeling BingoSpa z pyłem ze skały wulkanicznej i ekstraktem z czerwonej herbaty.
Pył ze skały wulkanicznej, który jest w składzie peelingu pomaga usunąć martwy naskórek, a oprócz tego dokładnie oczyszcza i wygładza skórę. Natomiast ekstrakt z czerwonej herbaty który jest silnym antyoksydantem działa ujędrniająco. Poza tym peeling pachnie przepięknie, a zapach utrzymuje się przez długi czas.





Sól do kąpieli z mikroelementami „Tropical Fruits”.
Czasami są takie dni, gdy po ciężkim dniu przychodzimy wykończeni do domu. Jedyne na co mamy ochotę to gorąca relaksacyjna kąpiel i tu sprawdzi się idealnie sól od BingoSpa. Już sam zapach sprawia, że czujemy się jak na tropikalnej wyspie. Sól zawiera w swoim składzie mikro- i makroelementy, które sprawiają, że nasza skóra jest wzmocniona i ujędrniona. Po takiej kąpiel jesteśmy totalnie odświeżone i zrelaksowane.




Arganowy krem pod prysznic o zapachu brzoskwini.
Pierwsze co mnie ujęło to orzeźwiający zapach brzoskwiń, który na długo pozostaje z nami. Natomiast olej arganowy sprawia, że skóra staje się nawilżona i odżywiona. Krem jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Poza tym jest wydajny, a cena bardzo korzystna. 
<TUTAJ>





Żel pod prysznic „Biała Glinka i Migdały”
Już od pierwszej kąpieli, ten żel został moim numerem 1! Słodkie migdały i biała glinka to idealne połączenie, które bardzo trafia w moje gusta. Zmysłowy, przyjemny zapach.. Żel działa zmiękczająco i wygładzająco. Jeżeli jesteście fankami pięknie pachnących kosmetyków pod prysznic to szczerze polecam :).
<TUTAJ>





Szampon kolagenowy z L-cysteiną i kwasami owocowymi.
Nawilża, regeneruje i wzmacnia włosy. Kolagen, który jest w składzie, chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia, za co naprawdę ogromny plus. Szampon jest zbawienny dla zniszczonych i osłabionych włosów, które stają się mocne i zdrowe. Oczywiście wielki plus za zapach :).





Maska do włosów z ekstraktem z drożdży piwnych i ceramidami.
Drożdże, które są w składzie maski, wzmacniają włosy, przyspieszają ich porost i działają przeciwłupieżowo. Nadają im blasku, sprężystości oraz miękkości. Drożdże kojarzą nam się z brzydkim zapachem, ale w tym wypadku jest na odwrót, maska pachnie pięknie i intensywnie :). 



Wbijajcie na stronę BingoSpa, gdzie znajdziecie szeroki asortyment przeróżnych, pięknie pachnących kosmetyków, które oprócz tego, że są bardzo wydajne, to w naprawdę korzystnej cenie. 



Miłego dnia <3!

Komentarze

  1. Bardzo lubię kosmetyki BingoSpa ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Same zapachy, które lubię. :) Plus drożdże, których zapachu nie znoszę, ale mówisz, że ich nie czuć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie testowałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka różnych produktów BingoSpa i z większości jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kosmetyki bardzo mnie ciekawią :) O marce słyszałam, jednak jeszcze nigdy z niej nic nie testowałam ;) Czekam na drugą część wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting beauty products. thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Bingo Spa, zwłaszcza te do pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentują się świetnie! Jeszcze nie miałam nic od nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Yes to all of them xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/06/kate-kasin-translates-you.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znana jest mi ta firma, ale kosmetyki maciekawe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji testować kosmetyków tej firmy, jednak prezentują się świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzieś już widziałam te kosmetyki, ale teraz nie pamiętam w której drogerii. Na razie ich nie testowałam, ale ta sól do kąpieli brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie widziałam nigdzie Bingo Spa, jakoś mi zniknęli z przestrzeni. Ten szampon kolagenowy mnie zaciekawił - daj znać jak się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon jest świetny, włosy po myciu są miękkie i łatwe w rozczesywaniu :)

      Usuń
  15. Czytałam wiele dobrego o tej firmie, czas chyba spróbować coś od nich:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie z tych produktów wydają się bardzo kuszące :D ale niczego jeszcze z tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie mialam nic tej marki, ale sporo ich kosmetyków używałam i z większości byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, mam właśnie sól do kąpieli Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie ich produkty do kąpieli, miałam kilka i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. w moim Tekstil Markecie są kosmetyki BINGOSPA :D
    Ja kiedyś miałam jakąś kurację kolagenowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz