Wishlist DressLily


Cześć!

Przychodzę dziś do Was z trochę wiosenną, a trochę wakacyjną wishlistą. Mamy ostatni dzień maja, już jutro czerwiec, a z nim wreszcie przepiękna pogoda, czas odświeżyć szafę :). Kolorowe stroje, przewiewne sukienki i oryginalne szorty! Te i więcej innych znajdziecie na DressLily.
A na kod: DLBF20 otrzymacie 20% rabatu.


It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.
Use code:DLBF20 with 20% OFF













Komentarze

  1. Te pierwsze szorty o tak jak i ta spódnica w słoneczniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w groszki mnie oczarowała, idealna na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie muszę sobie sprawić jakąś ładną, letnią sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Cię w tych sznurowanych spodenkach. :)
    Natomiast w ogóle nie pasuje mi do Ciebie ta sukienka w kwiatowy wzór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze szorty i czarna sukienka bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej się podoba,ta sukienka w kropki ☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka w groszki...cudowna:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka i spodenki jeansowe są naprawde ładne! Świetna wishlista:) Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki idealne na te upalne dni :) ale czarne szorty najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadły mi w oko te czarne szorty, choć Niewiem gdzie bym mogła je założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great list here babe, you have picked some wonderful things. Dressily really does have some fun things to buy.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz