cloudy days // Mansionair - Easier



Cześć!

Jak nastroje po majówce? Pogoda niestety nie była zbyt przyjemna i można powiedzieć, że po dzień dzisiejszy nic się nie zmieniło.. nadal jest szaro, ponuro i deszczowo. No i niestety jeszcze trzeba poczekać na te cieplejsze dni, żeby móc znowu założyć zwiewne, lekkie ubrania.
 Dzisiejszy look bardzo dobrze wpisuje się w takie dni jak te ostatnio, jest to stylizacja streetwearowa, trochę na sportowo - siwy dres, wysokie skarpety, biała bluza z kapturem, czapka z daszkiem i sportowe buty Kappa, a trochę z pazurem - czarna ramoneska, oraz skórzana torebka. 
Co myślicie o takim nietypowym połączeniu? Czy lubicie mieszać różne style?

Miłego dnia ❤! 




















(jacket, shoes - bonprix, pants - tally weijl, bag - supergalanteria.pl, top - zaful, hoodie - nike)

Komentarze

  1. Pogoda w Majówkę niestety nie dopisała. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka sztos ;) tak jak cała stylizacja. Luźno, wygodnie,własny styl - to lubię :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look :) Uwielbiam połączeniu dresów i bluzy ze skórzaną kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz na majowe, pochmurne dni. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenia. Bardzo mi się podoba. :)
    A wiesz, dla mnie taka pogoda jest super. Mam w takie dni niesamowicie dużo energii. A jak jest gorąco to nie nadaję się do niczego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie i pasuje do pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylówka :D Spodobały mi się buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylówka sztos! Nastroje po majówce dobre, choć pogoda średnio dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your style! Your looks are so versatile and all amazing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć nie mój styl,to wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) Swietna kurtka

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to prawda, maj w tym roku nas nie rozpieszcza. Mam nadzieję, że to się szybko zmieni. :)

    Bardzo ciekawa stylizacja, mieszanie różnych stylów, jest dla mnie bardzo ciekawym rozwiązaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylówka, taka na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio pogoda robi sobie niezłe żarty z nas :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie nie lubię mieszać styli i gatunków, ale...u Ciebie wyszło to super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem jak najbarzdiej za mieszaniem stylów. U mnie podobnie podczas majówki padało więc nawet nei było mi żal ,ze 2-go musiałam być w pracy. Twoja stylizacja sztos :-D Świetnei w niej wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje Ci taka stylizacja. Kurtka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, luźna stylizacja :) Rzeczywiście pogoda się zepsuła, ale mam nadzieję, że wkrótce się poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny, luźny look. W sam raz na codzien.

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome vibes! I really like wearing caps like these.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramoneska wpadła mi w oko! przypomniałaś mi że muszę sobie taką zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zestawienie, ja też stawiam na wygodę i lubię nosić sukienki ze sportową kurtką lub butami

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ramoneska :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie pasuje to połączenie. Masz racje pogoda niestety nie rozpieszcza ale mam nadzieję, że w końcu się poprawi. Wskoczyłabym w coś lżejszego :) Pozdrawiam :)
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com
    http://raciezka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Super zestaw! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz