swiggity swäger und wir sind die jäger // Felly - Ali (feat. GYYPS)


Cześć!

Bardzo dawno mnie tu nie było, od prawie 3 tygodni nie podzieliłam się z Wami niczym nowym! Ale tak jak ostrzegałam w ostatnim poście, w tym miesiącu miałam zbyt dużo obowiązków, a za mało czasu. W maju postaram się wszystko nadrobić :). W dzisiejszym poście luźna, streetwearowa stylizacja :). Czarną bluzę z kapturem otrzymałam od Originto, znajdziecie ją TUTAJ, ogólnie co do sklepu, to chciałabym zachęcić wszystkich fanów japońskich bajek anime do odwiedzenia powyższej strony, na pewno będziecie zadowoleni z asortymentu sklepu :). Do bluzy dodałam jeansowe szorty i trapery, a jako dodatki zakolanówki, snapback oraz szelki. 
Lubicie takie streetwearowe połączenia? Co myślicie o dzisiejszym?
Miłego piątku ♥️!







 








Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się taka streetwearowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie trafiły w moje gusta, ale reszta totalnie na tak! Zwłaszcza szelki i zakolanówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć nie w moim stylu, to mimo wszystko baaardzo mi się podoba ta stylizacja❤
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! Super buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie :) Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, kochana, jak ja dawno tu nie byłam :o
    Stylizacja świetna, bardzo ci pasuje ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co kochana, ale stylizacje w takim stylu idealnie Ci pasują! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  8. Bluza naprawdę fajnie się prezentuje, szczególnie w tym zestawieniu
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam street wear w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo ciekawa i wyrazista, bardzo pasuje Tobie ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Shingeki no kyojin <3 Genialna ta bluza!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz