#shoutout || bonprix.pl // A Beacon School - It's Late


Cześć!

Witam Was wszystkich w kwietniu, coś czuję, że to będzie szalony miesiąc, ze względu na natłok obowiązków, ale mimo to postaram się dodawać regularne posty, zobaczymy co z tego wyjdzie ;).
Dzisiaj pierwszy post w tym miesiącu, pierwsza propozycja modowa ode mnie dla Was :). Tak jak w ostatnim poście, znów rządzi kolor czerwony (ostatnio polubiłam ten kolor). W tej stylizacji główną rolę odgrywa dziś, moja pierwsza w tym sezonie, wiosenna kurtka z nadrukiem na plecach, którą znajdziecie w sklepie bonprix, a dokładnie TUTAJ. Do tego jeansy z dziurami i krótki, czarny top. Look z dzisiejszego wpisu jest nieco oryginalny, a dla niektórych może ciut kontrowersyjny, a wszystko przez to, że do całości dodałam kabaretki oraz lateksowe buty, ale ja lubię wyróżniać się z tłumu i nie lubię nudy, dlatego pojawiły się takie dodatki. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a na dole piszcie jak Wam się podoba taki outfit :).

Miłego dnia
💓!














(jacket - HERE, pants - tally weijl, shoes - amiclubwear.com, sunglasses - zaful)

Komentarze

  1. Świetnie to wszystko ze sobą dobrałaś. Ekstra stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się cała stylizacja bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansy z dziurami i kabaretki pod spodem ! :) Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylówka nie w moich klimatach, ale na Tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już jestem za stara i byt kragła na takie stylowki, ale do Ciebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważna, ale ładna kreacja. Ja chyba jestem już na taką za stara, ale Tobie w niej pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne połączenia. :)
    Ja bym może tylko ewentualnie dala troszkę dłuższy top, żeby nie było widać gdzie się kończą kabaretki, tylko żeby wchodziły pod bluzkę i dawały okazję do postawienia pytania: "gdzie one się kończą?" ;) Taki element tajemnicy. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt. Bardzo kontrowersyjna, ale Ty masz taki właśnie styl! :-) fajnie Ci w nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest trochę kontrowersyjnie, ale Tobie taka stylizacja bardzo pasuje. Wszystko fajnie jest dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważnie, kontrowersyjnie - ale totalnie w Twoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. Kabaretki to moja miłość, zwłaszcza jak wyłażą ze spodni! Bardzo mi się to podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobiecy a zarazem agresywny look! Podoba mi się ;). Może ja bym się tak nie ubrała ale Tobie to pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna i odważna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beautiful style!
    The natural curvature of the hair is very beautiful.
    Blending in nature, enjoying life leisurely, I like this feeling!
    I really like your blog.
    :)
    short beautiful straight human hair

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz