biker jacket || bonprix.pl // Ark Patrol - Your Eyes (And Other Safe Havens)


Cześć!

Jak Wam mija poniedziałek? Ja wzięłam się dziś do roboty i od rana siedzę przy laptopie i ogarniam nowe zdjęcia
Dzisiejsza stylizacja jest nieco bardziej charakterna niż te, które dodawałam ostatnio :). Zainspirowała mnie do tego czarna kurtka biker, która jest ze sklepu bonprix, a znajdziecie ją TUTAJ. Do kurtki dodałam porwane jeansy podwinięte do kostek, t-shirt z grafiką oraz białe buty sportowe. Jako dodatki pojawiły się tu niebieskie okulary lenonki oraz urocza aksamitna torebka, którą również znajdziecie w bonprix
Co sądzicie o takim połączeniu?
Miłego wieczoru <3!





























(jacket - here, pants - h&m, t-shirt - new yorker, eyewear - zeroUV, bag - bonprix)

Komentarze

  1. Świetna, luźna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie stylówki zwłaszcza na koncerty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie stylizacje! moim zdaniem kurtka odgrywa tutaj główną rolę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich spodniach bardzo źle bym się czuła, ale kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest rewelacyjna 😍
    Fajna fryzura ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jeansów z dziurami, zdecydowanie brakuje w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!!! Jestem pod wrażeniem tej stylówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreacja faktycznie z pazurem. Podoba mi się. Może nie na co dzień, ale na pewno na niektóre wydarzenia mogłabym ubrać się podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twój styl. Jak zawsze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię aż tak podartych spodni, zresztą najbardziej lubię motyw przetarć w krótkich spodenkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja z pazurem. Podziwiam twoją figurę. Jeansy biodrówki na mało kim wyglądają tak dobrze jak na tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie z charakterem. Bardzo mi się podoba - czekam na kolejne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten zestaw :) taki z pazurem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe połączenie. Dobrze wyglądasz w takiej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :D Kurteczka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te spodnie i ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja chociaż kompletnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się.
    Pasuje Ci taki styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa jest ta torebka, non stop się na nią gapię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz