testerownia24h.pl - Yves Saint Laurent Black Opium




Dzień dobry!

Pewnie każdy z nas ma swój ulubiony zapach. 
Mój od długiego już czasu to Yves Saint Laurent - Black Opium - orientalno - waniliowe perfumy. Nutami głowy są różowy pieprz, kwiat pomarańczy i gruszka; nutami serca - kawa, jaśmin, gorzki migdał i lukrecja; nutami bazy są wanilia, paczula, cedr i drzewo kaszmirowe. Mój flakonik skończył się już jakiś czas temu i ostatnio natrafiłam na bardzo korzystną ofertę, którą chciałabym się z Wami podzielić w dzisiejszym poście. 
Na stronie testerownia24h.pl, znajdziecie swoje ulubione zapachy w formie testerów. 
Pewnie zastanawiacie się teraz jaka jest różnica między perfumami zakupionymi w stacjonarnym sklepie, a testerami. Już Wam mówię :). 
Jak wiadomo testery są stosowane w perfumeriach, aby klienci mogli zapoznać się z zapachem. Nie są one stworzone w celu sprzedaży, wiec ich opakowania nie są ozdobne lub są pozbawione opakowania i m.in. to różni tester od perfum, które znajdziemy na półce w sklepie. Oprócz tego cena jest o wiele korzystniejsza i np. zamiast 300 zł, zapłacicie 100. 
Co do zapachu to jest przepiękny, równie intensywny co oryginał, a co najważniejsze bardzo trwały. 
Ze szczerego serca polecam i zapraszam na testerownia24h.pl!
A zapach z dzisiejszego wpisu znajdziecie TUTAJ.

Miłego dnia <3!







Komentarze

  1. piękne są te perfumy, bardzo zmysłowe i idealne na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam flakonik mi się bardzo podoba ☺
    Musze zajrzeć na tą stronkę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie strony, może znajdę tam coś dla siebie. Ciekawy ten zapach, choć ja wolę bardziej owocowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie masz rację chyba każdy znas ma zapachy, które lubi- black opium to jednak zdecydowanie nie moja nuta zapachowa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach to już klasyk ;) Ja go lubię, ale nie zachwycam się aż tak jak większość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ukochane perfumy! Chyba mam juz ich trzecia butelke :)


    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie ten zapach za ciężki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie nie znam tego zapachu, ale wielu sobie go bardzo chwali :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia o tej stronie. Teraz przy zakupie perfum na pewno z niej skorzystam. Skoro cena taka korzystna. Dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam kiedyś, bardzo fajny zapach. Dawno temu perfumy Opium były dostępne tylko za dewizy w Pewexach, ta odsłona zapachu jest zupełnie inna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zapachu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love Yves Saint Laurent and I would love to try Black Opium Beautiful xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/02/the-ruby-collection-luxury-holiday.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten zapach
    świetna propozycja na dzien kobiet

    Miłego dnia oraz zapraszam do siebie w wolnej chwili
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  14. That sounds very interesting!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękny flakon! Chętnie bym poznałą zapach

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest flakonik tych perfum! <3 Totalnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego weekendu i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wytłumaczyłaś o co chodzi z tymi testerami- muszę zobaczyć asortyment tego sklepu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny ma flakonik, muszę gdzieś ogarnać ten zapach bo jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam tych perfum, ale wiele opinii o nich słyszałam. Moim zdaniem jednak 100 zł za tester to zdecydowanie za dużo.Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety zapachu nie znam, ale flakon jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam je, na zimę są idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mi bardzo ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno skorzystam gdy wyczepię obecne zapasy perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, nie wiedziałam, że są strony, gdzie można kupić testery! Myślę, że to bardzo fajna alternatywa, bo jednak znacznie tańsza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zapach, o którym piszesz, brzmi bardzo interesująco! Dzięki za podrzucenie przydatnej strony!

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie koleżanka mi mówiła, że opłaca się testery zamawiać, bo zapach niczym się nie różni, a można sporo zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ten zapach, to mój must have na jesień/zimę! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto się zapoznać ze stroną ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest świetny :)

    Kochana zapraszam Cię do wzajemnej obserwacji, po tym jak blogger wprowadził zmiany i ucina możliwości oraz zasięgi tylko tak możemy pomagać sobie nawzajem :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie, że wspomniałaś o tej stronie, chętnie się "po niej" rozejrzę. :) Od lat mam jeden ulubiony perfum, którego się trzymam, ale myślę, że warto będzie urozmaicić sobie perfumowy zasób. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę że mają przystępne ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Black Opium w pojemności 30ml kupiłam już jakiś czas temu, mam końcowkę. :( Zapach cudo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz