plaid pants // Jack Cates - riverside


Cześć!

Lubię bawić się modą, a ostatnimi czasy, przez te szare, smutne, zimowe dni, brakowało mi pomysłów do tworzenia kreatywnych, ciekawych stylizacji. Nie wiem czym to było spowodowane, czy chwilowym brakiem weny, czy wszystko przez tą depresyjną pogodę. Dlatego niesamowicie cieszy mnie fakt, że jesteśmy już tak blisko wiosny :)! Trochę ostatnio poszperałam w internecie i znalazłam mnóstwo ciekawych inspiracji modowych, które napewno wykorzystam w moich stylizacjach na blogu. 
Pomysłem na dzisiejszy look był street style prosto z Nowego Jorku. 
Czarna, oversizowa puchówka, która króluje w trendach już przez kilka sezonów, spodnie w kratkę, które praktycznie wcale nie wychodzą z mody, buty z ćwiekami i dodatki w postaci, czapki i paska.
 Luz, swoboda, komfort i styl, właśnie takie stylizacje lubię najbardziej. 

A Wy co sądzicie o takim połączeniu? Czy taka stylizacja jest również w Waszym guście? Czekam na Wasze komentarze :).

Miłego dnia <3!








 






Komentarze

  1. Genialna stylizacja :)
    Zakochalam sie w tych butach


    Pozdrawiam ;)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, kochana stylizacja zawróciła mi w głowie! <3
    Jestem oczarowana fasonem Twoich spodni.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze takiej stylizacji, fajnie to wygląda :) skąd spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ❤ spodnie kupiłam już jakiś czas temu, więc nie mam pojęcia

      Usuń
  4. Stylizacja nie w moim guście, ale wyglądasz w niej przepięknie! Kurtkę z chęcią bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i spodnie boskie, całośc bardzo na tak!! Zapraszam do mnie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Verynice outfit dear. I am following you and I hope you follow back too 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trafne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba twój look beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, luźna stylizacja - na tle tego czarnego golfu rewelacyjnie wyglądają końcówki Twoich włosów. Super efekt!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor spodni, bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie😍
    Podoba mi się ta kurtka☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie! Mega mi się podobają te spodnie w kratkę. Super że połączyłaś je z czarną kurtką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. These pants are awesome!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sesja, śliczny kolor spodni☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam spodnie w kratę, chodź posiadam ich nie za wiele :) Wiem że w tym roku muszę jeszcze jakieś zakupić :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomite spodnie bardzo podoba mi się że mają kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :) Spodnie i buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :D wyglądasz obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, stylowo i z pazurem :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz