Venice Vibe // Ellzo - Agnostic


Hej!

Przychodzę dziś do Was z niecodziennym połączeniem, z jednej strony luźna streetwearowa stylizacja, natomiast z drugiej strony - nuta elegancji - sztuczne futerko w panterkę i oberżynowa torebka. Bluza z napisem Venice Vibe jest firmy Pull&Bear, a pochodzi z outletu LAV-MAG, w którym możecie znaleźć dużo oryginalnych perełek w niskich cenach. Bluza jest w trzech kolorach: granat, bordo i biel, dlatego w tym looku zdecydowałam się na białe spodnie. Torebka o której wcześniej wspomniałam jest ze sklepu bonprix.  Już od jakiegoś czasu szukałam jakiejś większej torebki i trafiłam właśnie na tą, jeżeli Wy też lubicie takie duże i pojemne, to ta jest idealna.
 Co myślicie o takim połączeniu i zmiksowaniu dwóch skrajnych stylów? 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę miłego weekendu! <3










  




(fur - zaful, sweatshirt - LAV-MAG, necklace - AMIClubwear, bag - bonprix.pl, shoes - Nike) 

Komentarze

  1. Torebka mi się bardzo podoba ❤
    Cały mi jest zresztą bardzo fajny ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia z nutką elegancji! <3
    Ślicznie kochana wyglądasz.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh great style darling
    Cute sweater sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię looki przełamane w ten sposób! Torebka podoba mi się najbardziej z całego zestawu :)
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest to futerko, pięknie wyglądasz :) Piękne zdjęcia :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że takie połączenie nie należy do moich ulubionych- wolę elegancję albo styl sportowy. Jednak to tylko moja opinia;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! Bardzo spodobała mi się torebka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam panterkę! super futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyciłam się tym futerkiem. Od razu skojarzyło mi się ze stylizacją Mrs. Robinson w filmie "Absolwent" ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Zuzanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the leopard coat and the white jeans. Perfect mix between casual and chic!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe połączenie . Genialnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne to futerko :) Z pewnością cieplutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba to futerko ❤ bardzo fajny pomysł na look z nutą elegancji ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz