the frozen winter lake // Gemma Hayes - Wicked Game



Cześć!

Wybaczcie, że ostatnio posty pojawiają się tak rzadko, ale jak to na studiach - sesja zbliża się wielkimi krokami.. i jeszcze przez jakieś 2 tygodnie będzie mnie tu mniej niż zwykle, ale obiecuje wielki powrót w lutym :)! 
Dzisiejsza stylizacja była inspirowana stylem vintage. Pastelowy zestaw - lawendowy golf oraz jasne jeansy, które podwinęłam do kostek, przełamałam klasycznym płaszczem, natomiast dodatki w dzisiejszym looku to - plecak, pasek, biżuteria i okulary, a do całości dodałam białe buty sportowe.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę Wam miłego poniedziałku :)!

















(coat - shein, top - h&m, jeans - only, shoes - amazon.de, sunglasses - zeroUV, belt, backpack - sh)

Komentarze

  1. Wyglądasz fenomenalnie, co do studiów doskonale Cię rozumie! Skup się na razie na sesji, będę trzymała za Ciebie kciuki i serdecznie zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyglądasz przepięknie w takiej eleganckiej ale nieco sportowej odsłonie :) Śliczny ten płaszczyk :) Uwielbiam taki kolor :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się płaszczyk i mam trochę podobny, tylko, że szary. Przypominasz trochę Charlotte Aitchison :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś słowo "sesja" było dla mnie tak odległe i niezrozumiałe... ehhh już niebawem przyjdzie mi się osobiście z nią zmierzyć :D
    Cudownie wyglądasz. Wybrałaś rewelacyjną scenerię na sesje, szkoda, że u mnie nie ma tak klimatycznych miejsc.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, jak falbaniaste rękawy bluzki wystają spod płaszcza. Niby taki detal, ale robi przeogromny efekt! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Fajnie ze sobą wszystko połączyłaś :D
    Najbardziej chyba spodobała mi się bluzeczka :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość bardzo ładnie skomponowana. Płaszczyk cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko a jednak na luzie- cudowny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilove the post:)
    Have a nice day, dear.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz wspaniale kochana :) Płaszczyk jest cudowny dodatkowo kolor bardzo mi się podoba! Jednym słowem wyglądasz fenomenalnie. Pozdrawiam ciepło i powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look, jeansy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz mi się najbardziej spodobał😍
    Powodzenia na sesji ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie - sesja to newralgiczny czas - jestem pewna że już po zdanych egzaminach wrócisz do blogowania ze zdwojoną siłą:D
    Bardzo fajna, spójna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A very nice and stylish look, dear! Love your bag!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful outfit! Love the coat! :)

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały ootd w moim stylu oprócz sweterka. Fryzura ciekawa:> Niby nic takiego, a jednak coś innego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny golf, zwłaszcza te falbanki świetnie wyglądają. Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ;) Bardzo podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look kochanie:) Płaszcz spodnie pasek nie wiem co mi sie bardziej podoba :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing outfit! Beautiful photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam na głowie jeszcze parę egzaminów, ale na szczęście w lutym złapiemy oddech. ;)

    Bardzo ładna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz