looking at the world through red colored glasses // Shibo - pH (feat. Nick Dorian)


Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja czekam już z niecierpliwością na wiosnę! Ostatnio coraz częściej świeci u mnie słoneczko, aż chce się żyć :). 
Zdjęcia z dzisiejszego wpisu zostały zrobione właśnie w ten jeden z ładniejszych dni. Stylizacja też jest już nieco lżejsza, chociaż nie powiem, bo jeszcze trochę zmarzłam w takim wydaniu, ale zawsze jest tak, że tylko wyjdzie słońce i mamy ochotę pochować wszystkie zimowe rzeczy do szafy ;). 
A przechodząc do looku to mamy tu kilka warstw, jeżeli chodzi o górną część garderoby - siwy t-shirt, czerwona koszula w kratę, czarna bluza z kapturem oraz jeansowa kurtka, dół to białe spodnie. Do całości dodałam kilka dodatków, a mianowicie: plecak, pierścionki, choker, czapka oraz genialne, czerwone okulary, które są ze sklepu ZeroUV


Serdecznie zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę wszystkim miłego dnia <3!







   









\(t-shirt, choker - h&m, shirt, hat - tally weijl, belt - sh, jacket - next, sunglasses - HERE)

Komentarze

  1. U mnie też ostatnio zrobiło się przedwiośnie ☺
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pasuje Ci ta czapka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie :) Czasem mam wrażenie, że u mnie już jest wiosna, szczególnie gdy słyszę śpiew ptaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny look jak zawsze!

    Zapraszam do siebie na nową dawkę zdjęć!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż czuć wiosnę, chociaż ja jeszcze pocieszyłabym się zimą :) Stylizacja zdecydowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już odliczam dni do wiosny, bo ta zima meeega mnie przytłacza...
    ładny zestaw, fajna stylizacja. czekam na więcej, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam cię do siebie ;*

    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś o tym wiem- dzisiaj usiadłam na ławce i wystawiłam twarz do słońca na kilka minut...jak było miło! Stylizacja faktycznie już prawie wiosenna- świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wątpię w to, że zmarzłaś w takich ciuchach! Ale masz rację, czuć już powoli wiosnę i również nie mogę się jej doczekać. Na moim parapecie już stoi hiacynt, dlatego dokładnie - chce się żyć;)
    Bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja! Plus te okulary i czapka świetnie wyglądają. Ja jestem jak najbardziej na tak, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój styl! :-) Stylizacja genialna i z pazurem tak jak lubię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie mogę doczekać się wiosny. Pasuje Ci taki styl "bad girl" ;)

    Zapraszam
    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) buty od razu bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your style! Your looks are so versatile and all amazing

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz