24.01 // 360 - Lovin You (Tonight) (feat. Kid Moore)


Hej!

Mimo zbliżającej się sesji i codziennych obowiązków, znalazłam odrobine czasu na zdjęcia. Przychodzę dziś do Was w zimowej wersji sportowej :). 
Siwy dres, biały t-shirt, sportowe buty, jednak pierwsze skrzypce gra tutaj zimowa kurtka moro z różowym futerkiem, do której dodałam czapkę z pomponem w kolorze pudrowego różu, co dało fajne połączenie kolorystyczne. 
Luźna i ciepła stylizacja na mroźne dni. 

Miłego dnia <3!





















(t-shirt - h&m, cap - tally weijl, shoes - nike)

Komentarze

  1. Taka wersja sportowa bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bardzo do Ciebie pasuje. Pamiętam tą kurtkę, bo większość blogerek była w owych zakochana, ale przyznam, że wygląda naprawdę dobrze. Dodaje Ci takiej słodkości. Zdjęcia nadają klimatu wpisu. Tak sobie myślę,że tylko dłuższy tekst tu dodać do zdjęć i byłoby super! Jestem akurat taką osobą, która z chęcią czyta dłuższe teksty na blogach.
    Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona kurtką, wygląda na super ciepłą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kurteczka 😍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo mi się podoba taki codzienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie futrzaki! musi być bardzo ciepły ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurtka jest super. Bardzo wpadła mi w oko

    ZAPRASZAM DO SIEBIE W WOLNEJ CHWILI
    Miłego weekendu, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kurtka! Cała stylizacja jest bardzo w moim stylu :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczną masz tą kurtkę! :) Taka słodka i urocza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :D Podobają mi się dresy :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Good outfits 😊 have a nice day 😊
    https://camdandusler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ta kurtka musi być ciepła...nosiłabym:D
    Chociaż taki sportowy look by u mnie nie przeszedł - mnóstwo śniegu i wciąż pada!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. This coat and hat duo are amazing! So cozy!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci taki styl ubierania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo interesująca sportowa propozycja - świetnie się w niej prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie każda kurtka zimowa powinna miec takie futerko przyajmniej jest w niej ciepło :) Świetny look kochana:*

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, świetna kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz