grey, white and black || sporty look // Benny Mails - Western


Cześć!
Przychodzę dziś do Was z prostą, ale wygodną, sportową stylizacją. 
Mianowicie, siwą bluzę Nike połączyłam z czarnymi spodniami, długimi skarpetami oraz butami sportowymi Kappa, 
które znajdziecie w sklepie bonprix - TUTAJ (na stronie również w kolorze biało-szarym). 
Do całości dodałam biały, ciepły polar, który idealnie nadaje się na tą porę roku. Jest on ze sklepu girlmerry, 
a znajdziecie go TUTAJ (dostępny w różnych wariantach kolorystycznych).


Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę Wam miłego wieczoru <3!

















Komentarze

  1. Genialny zestaw i jakie świetne buty!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie bomba! Świetne wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i pasujący do Ciebie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpety są obłędne! Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very cute style
    cute shoes
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz 😍
    Połączenie bieli i czerni to klasyka i zawsze się sprawdzi☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty wydają się mega wygodne ;) fajny luźny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się ta szara bluza oraz piękny kolor pomadki *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje stylóweczki coraz bardziej wpadają mi w oko i co ważne inspirują! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your style. and jacket is superb. You look beautiful dear.
    I am your new follower, hope you follow me back. Good day.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw na luzie- zdrowych oraz wesołych świąt kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połączenie z tymi skarpetkami ;) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze super kochana! Podoba mi się Twoja propozycja


    WESOŁYCH ŚWIĄT
    Zapraszam do Siebie w wolnej chwili, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała bluza musi być super ciepła :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz