Vogue - YOUPIBAG.PL



Cześć!

Mam dziś dla Was wpis niezwiązany z modą, lecz bardziej z dekoracją wnętrz. Ta okładka Vogue, którą możecie zobaczyć na zdjęciach, to nic innego jak blaszany plakat, który miałam przyjemność osobiście zaprojektować na stronie youpibag.pl. Jest to sklep, w którym znajdziecie przeróżne ciekawe rzeczy, np pokrowce na laptop, tablet lub telefon, a także blaszane obrazy i zegary. Wiele produktów jest idealną opcją na prezent, ogromnym plusem jest również to, że możecie sobie wybrać jakiś ulubiony motyw, a jest ich tam naprawdę wiele, ale możecie również wszystko zaprojektować sobie sami. 
Jeżeli jeszcze nie słyszeliście o tym sklepie to zachęcam i zapraszam - YOUPIBAG.PL.

Miłego dnia <3!






Komentarze

  1. Do tego wystroju pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa dekoracja. Do mojego wnętrza by na pewno nie pasowała, ale tu wydaje się zgrywać idealnie z resztą ;)

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta okładka idealnie pasuje to tego wnętrza ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. super dekoracja do mieszkania :) chciałabym taką w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przeglądam sobie tę stronę, bo bardzo mnie nią zaciekawiłaś i kurczę, podobają mi się tam rzeczy. Mają pewnego rodzaju klasę! (pokrowce na komórkę są super) A plakat musi wyglądać magicznie na ścianie, pięknie komponuje się to z kwiatami obok:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę fajnie i na zdjęciach wygląda jak papierowy plakat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi wrażenie - podoba mi się taka forma dekoracji:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega efektowne :-) - mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz