fall is in the air // Reddening West - Holding Hours


Hej!
Po tygodniowej przerwie przychodzę do Was z kolejnym postem, w którym królują jesienne, ciepłe barwy. Mój dzisiejszy look to długa koszula w kratę, która jest ze sklepu evatrends.com , t-shirt z grafiką słońca i księżyca, granatowe jeansy oraz czarne botki. Dodatkami jest dziś kapelusz, pasek w stylu vintage, pierścionki oraz przepiękna bransoletka z drewnianym medalionem, która jest ze sklepu plantwear.pl - TUTAJ
Serdecznie zachęcam do odwiedzenia obydwu sklepów. A wpisując kod rabatowy „KZ10” otrzymacie 10% rabatu na zakupy w sklepie evatrends.com

Miłego piątku <3!



















(shirt - evatrends.com, t-shirt - amazon.de, pants - tally weijl, shoes - trendybuty.pl, bracelet - plantwear.pl)

Komentarze

  1. Świetnie wyglądasz 😍
    Bardzo lubię takie koszule w kratkę ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula ma fajny jesienny kolor :) koszulka extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :) do twarzy Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominasz mi na tych zdjęciach moją kumpele ma podobny styl:) Uwielbiam ten zestaw w każdym calu:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a cool, laid back look! I love the shirt!
    Finally it feels a bit more like autumn! :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, rewelacyjnie w niej wyglądasz. Może zabrzmieć to trochę dziwnie, ale nie jest to tylko ubranie, bo ono wydaje się współgrać z Twoim charakterem, wyraża Twoją osobowość. Przynajmniej takie wrażenie dają zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem mogę poznać miejsce w którym stoisz z dokładnością do 50cm ;) Wróćmy jednak do meritum... Ty masz tak hipnotyzujace spojrzenie, że mam problem oderwać od Ciebie wzrok... Coś tajemniczego w tych oczach kryć się musi... P.S. wydrukuj mi ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kratę, więc koszula jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujące połaczenie - ta koszula - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko pasuje do siebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką kapeluszy, ale Ty w nim prezentujesz się szałowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula wymiata! Ma genialną kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja! I jeszcze ładne, jesienne liście, których już na drzewach coraz mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem oczarowaną Twoją stylóweczką, wszystko idealnie ze sobą współgra! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula :) Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem ta stylizacja idealnie pasuje do Twojej urody! Świetnie
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, wyglądasz genialnie! uwielbiam takie jesienne kolory :) genialny motyw na koszulce :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post o ulubieńcach kinowych z ostatnich miesięcy, W.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz