Simon Alexander - Home





















Komentarze

  1. Lubię ten czas ciepłych swetrów. Ten prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter, podoba mi się ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. So cool! Your look is fantastic!!
    Have a great day dear!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz tę narzutkę :) cały look idealnie jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super narzutka! Buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter mega! Chętnie bym taki zakupiła :)
    Super stylizacja :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że bardzo podoba mi się kardigan, ale tak jest, uwielbiam takie asymetryczna bluzki i sweterki, a również kocham azteckie wzory, więc ten od razu szarpnął mnie za serducho <3

    buziaki :*
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweter ma piękne wzory! Martwi mnie to, że nic tutaj nie piszesz w treści i tak jakoś smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny jest ten sweterek ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kardigan, ma świetny wzór :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ta narzutka :) Fajny zestaw dość prosty ale całkowicie bym się tak ubrała :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Podobają mi się spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Girl, you are gorgeous! I love the boots and the cardigan! Have a lovely week!

    -PerlaGiselle | iamperlita.com

    Say hello and let’s follow each other <3
    instagram.com/iamperlita

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten makijaż pasuje do Ciebie idealnie! I ten piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super styllizacja! Ale Twoja uroda wygrywa wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz