Selfie Project


Cześć!
Niecały miesiąc temu otrzymałam bardzo miłą przesyłkę od SelfieProject, w której znalazł się zestaw kosmetyczny - Zadbane usta i gładka cera. W zestawie tym znajdziemy:

1. Antybakteryjny korektor maskujący - produkt jest przede wszystkim trwały, doskonale kryje, łagodzi zaczerwienienia, ponadto nawilża, oraz działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie  

2. Lekki fluid matująco nawilżający - podobnie jak korektor, trwale maskuje niedoskonałości, naturalnie matowi skórę, rozświetla cerę i najważniejsze - nie zostawia efektu maski. Jest to jeden z lepszych fluidów jakie miałam okazję używać, mega na plus!

3. Malinowy olejek do ust - regeneruje i nawilża usta, odżywia i przepięknie pachnie. Możemy go używać samodzielnie jako błyszczyk, jako bazę wygładzającą oraz jako wykończenie na szminkę.

4. Odżywczy balsam do ust - Mojito Mint - podobnie jak olejek nawilża i odżywia usta, przywraca im miękkość i gładkość, a nasze usta stają się pełniejsze. 

5. Cukrowy peeling - uwielbiam wszelakie peelingi do ust, a ten w szczególności skradł moje serce. Cudownie pachnie, zmiękcza, wygładza i regeneruje usta, posiada kryształki cukru i zmielone łupiny orzechów, które złuszczają naskórek przez co nasze usta mają zmysłowy wygląd. 

Jestem bardzo zadowolona z każdego z tych produktów, zarówno kosmetyki do ust, jak i do cery spisały się wspaniale!











Komentarze

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków,ale markę kojarzę -z Rossmanowych półek ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten odżywczy balsam zielony miałam ostatnio ochote sobie kupić głównie ze względu na miętowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłabym balsam, peeling i olejek do ust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic post, dear! The products look amazing!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Love a great sugar peel especially now that fall is coming.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, z ciekawością poczytałam więc o ich produktach...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam z tej firmy maskę jednak nie zachwyciła mnie tak bardzo :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz