be grateful, dream big || Dedicante.pl // Henry Green - Electric Feel (MGMT Cover)


Cześć!
Przychodzę do Was w bardzo eleganckiej wersji. Mój wybór padł dzisiaj na długą, zwiewną sukienkę z falbanami w kolorze błękitnym. Do tej stylizacji zainspirowała mnie przede wszystkim przepiękna biżuteria, którą otrzymałam od Dedicante.pl. Sklep sprzedaje biżuterię wysokiej jakości ze stali szlachetnej. Na stronie znajdziecie przeróżne świecidełka, od spersonalizowanych breloczków, bransoletki z napisami, po naszyjniki ze zdjęciami. Ja chciałabym się Wam pochwalić naszyjnikiem, który ostatnio dostałam, znajdziecie go TUTAJ. Prześliczny złoty łańcuszek z 3 zawieszkami. Bardzo fajną opcją jest to, że sami możemy dobierać sobie napisy. W moim przypadku na serduszku pojawiło się - be grateful, a na koniczynce - dream big. Biżuteria bardzo przypadła mi do gustu, wygląda naprawdę uroczo!

Miłego dnia <3!





















(necklace - HERE, dress - magmac.pl, watch - tosave.com, shoes - nn)

Komentarze

  1. Ta sukienka jest ekstra:) Wyglądasz w niej bosko:)

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniele! Czy Ty musisz być taka piękna? Ja tu przez Ciebie w kompleksy popadam ♥ Sukienka miazga... A co do biżuterii, super jest taka możliwość personalizowania przedmiotu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! jeszcze w takim wydaniu Cię chyba nie widziałam:) wyglądasz obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow co za odmiana 😍
    Wyglądasz przepięknie w tej sukni 😍❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczną masz tą kieckę, przydałoby mi się coś podobnego co pomiesci ciążowy brzuszek :) myślę, żę taka byłaby idealna :)

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ romantyczna stylizacja! A te dodatki są piękne - subtelne i eleganckie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łądnie Ci w niebieskim! ;) uwielbiam nosić suknie maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką delikatną biżuterię. Sukienka boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drobny naszyjnik jest przepiękny, ale Ty sama bosko wyglądasz w tej sukience :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest ten naszyjnik i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajwoskowa sukienka i uroczy łańcuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look magnificent in this light blue gown!

    xx,
    Tania
    https://inspiremyfancy.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm. Miejsce znane ale to nie ono robi dziś na mnie wrażenie ;) Jest ogień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, a Ty wspaniale w niej wyglądasz!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma niesamowity odcień, można się rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski bardzo Ci pasuje, piękna sukienka ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. olśniewająco w tej sukni ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. You look really unique and gorgeous!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahh,kocham ten kolor ♡ Pięknie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska sukienka! :) Wyglądasz prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz