wind & sun || Zaful review // Harrison Storm - Dreams


Heeej!
Przychodzę do Was z kolejną wakacyjną stylizacją. 
Krótki top z długim rękawem w groszki, ze sklepu Zaful połączyłam z jeansowymi szortami, ciemnymi rajstopami, dłuższymi skarpetkami oraz okularami w stylu cat eye ze sklepu ZeroUV - TUTAJ. Do stylizacji dołożyłam "ciężkie" buty oraz pasek z klamrą w stylu vintage, co dodało całości charakteru. Bluzkę możecie znaleźć TUTAJ






















(top - HERE. belt - sh, shorts - tally weijl diy, shoes - nn, eyewear - HERE)

Komentarze

  1. Hmmmm groszki lubię, rękawki bardzo spoko no i całokształt nabiera sexy wyrazu. Niby to eleganckie ale pazurek gdzieś w tym siedzi ;) No co mam powiedzieć? Jakoś mnie to rozmiękcza ;) Pod wrażeniem jestem tego, z jaką lekkością to wszystko dobierasz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Bluzeczka jest cudna 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnemu we wszystkim ładnie ♥ Śliczna jest ta bluzeczka! No i kolejna stylówka petarda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka bardzo fajnie wygląda. Z chęcią zobaczyłabym ją jeszcze w innych stylizacjach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;) Z klasą, ale i z pazurem. Świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajććć tą bluzką już zachwycałam się na insta <3
    piękna jest, przeuroczo w niej wyglądasz, ale cieszę się, że dodałaś tu jeszcze cięższe dodatki, bo jest tak po Twojemu :D

    suoer wyglądasz kochana :*

    Buziaki :*
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten top w groszki są na prawdę bardzo ladny, sama bym się skusiła. W zaful są fajne ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna jest ta bluzka, świetnie wygląda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczęco i z klasą jak zawsze ;) Piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak zawsze zachwycasz! I jeszzcze te skarpetki sztos

    Miłego dnia
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi
    P.S Na moim ig ruszył konkurs do wygrania bransoletka SOUTACHE.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this outfit :D
    Kiss, kiss *

    https://w-m-mind.blogs.sapo.pt/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz