floral dress // Noble Oak - Higher


Dzień dobry!
Nie wiem jak Wy, ale mi bardzo rzadko zdarza się chodzić w sukienkach i częściej można mnie spotkać w sportowej, luźnej wersji, w jakichs jeansowych szortach i tu nie o to chodzi, że nie lubię chodzić w sukienkach.. Mam po prostu tak, że rzadko kiedy któraś mi się tak naprawdę spodoba i w której będę się czuć komfortowo. I właśnie dziś przychodzę do Was z taką właśnie elegancką zdobyczą idealną na lato. Mianowicie, mam tu na myśli zwiewną sukienkę od ZOiO.pl. Możecie ją znaleć TUTAJ. Posiada ona kopertowy dekolt, przepiękny motyw w kwiaty, co więcej jest bardzo dobrze wykonana, jakość jest naprawdę super, za co ogromny plus :)! Do niej dorzuciłam kilka dodatków w kolorze złotym - zegarek oraz pierścionki i bordową torebkę z frędzlami. Sukienka jest lekka i subtelna, co sprawia że jest nam w niej mega wygodnie i przyjemnie, a o to chyba chodzi, żebyśmy zawsze czuły się świetnie i ładnie wyglądały :)! 
A Wy lubicie chodzić latem w sukienkach, czy raczej częściej i chętniej sięgacie po spodenki i t-shirt? 
Jak podoba Wam się tego typu sukienka?

Kochani, a na koniec w ramach przypomnienia: robiąc zakupy w sklepie ZOiO.pl wpisując kod klaravanpure18, uzyskacie zniżkę na 10% dla zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów i obowiązuje do końca września.
Miłego dnia <3! 
















(dress - HERE, bag - tally weijl, shoes - deezee.pl, eyewear -amazon.de, watch - tosave.com)

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się krój tej sukienki - świetny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. Kwiatowe motywy nigdy mi się nie znudzą. :D Latem często sięgam po sukienki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie Hierklicken.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna jest ta sukienka Zakochałam się w niej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kolei mam odwrotnie -zdecydowanie bardziej wolę sukienki niż szorty ☺
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience 😍
    Idealnie pasuje do Twojej urody ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Częściej powinnaś chodzić w sukienkach, bo pieknie w nich wyglądasz ♥ Ja kiedyś sobie kilka sztuk zamówiłam na Zaful i teraz posty czekają w kolejce na publikacje, a u Ciebie codziennie coś, motywujesz mnie, żeby i u mnie pustek na blogu nie było ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się cukieneczka, wyglądasz w niej bardzo delikatnie i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz