SHOPAHOLIC // Blood Orange - Youre Not Good Enough


Cześć!
Witam Was wszystkich w to poniedziałkowe popołudnie! Nowy tydzień, czas na nowe posty i stylizacje. Ja przychodzę dziś do Was z kolejnymi nowościami ze sklepu ZOiO.pl. Podobnie jak wczoraj, chciałabym Wam zaprezentować kolejny t-shirt z napisem, tym razem brzmi on SHOPAHOLIC. Na moim blogu możecie często spotkać nietypowe połączenia, dlatego też wszystkie t-shirty, które były w ostatnich postach, oraz te które się dopiero pojawią na moim blogu, łączę z jakimiś ciekawymi ubraniami, dodatkami i wychodzi z tego nietuzinkowy i przycigający wzrok outfit. Tym razem też tak było, biały t-shirt połączyłam z białą rozkloszowaną spódniczką z tiulu, do całości dorzuciłam kaszkiet, choker i czarną, moją ulubioną, ramoneskę, która idealnie pasuje do tego looku i dodaje całości rockowego charakteru. Dzisiejszy outfit wyszedł dość oryginalnie i odważnie, ale ja lubię takie niebanalne zestawienia. Oczywiście koszulkę z dzisiejszego wpisu znajdziecie TUTAJ, jest ona dostępna w dwóch kolorach: białym oraz pudrowy róż. 
Jestem ciekawa tego, czy podoba Wam się taka stylizacja :)!

Kochani, robiąc zakupy w sklepie ZOiO.pl wpisując kod klaravanpure18, uzyskacie zniżkę na 10% dla zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów i obowiązuje do końca września.
Miłego <3! 



  

  
  


  









(t-shirt - HERE, skirt, shoes - nn, jacket, choker - h&m, hat - sterkowski.pl)

Komentarze

  1. Wyglądasz fantastycznie 😍
    Piękna jest ta spódniczka ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect combo dear! Skirt is amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwiewnie:) niczym rusałka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka jest boska! :) Całość bomba oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, młodzieżowy look...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie elementy bardzo mi się podobają :)) mam pytanie do włosów :P to Twój naturalny kolor czy farbujesz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mam spore odrosty, naturalnie mam ciemny brąz, a farbuje na czarno :)

      Usuń
  7. Koszulka i tiulowa spódniczka są genialne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rockowa dziewczyna! Nawet biel za pomocą ramoneski można przełamać i stworzyć taki świetny look, 100% mój gust ♥ Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Z jednej strony kobieco i subtelnie ale widać też pazur w tej stylizacji. Rock w kobiecym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz