a walk in the woods // Harry Pane - Beautiful Life


Cześć!
Jak mija Wam weekend? Też mieliście taką piękną, słoneczną pogodę? Mam dla Was kolejną propozycję na właśnie takie ciepłe, letnie weekendy. Dzisiejsza stylizacja jest nieco bardziej alternatywna i dobrze wpasowałaby się w klimaty rockowych festiwali. Na moim blogu znajdziecie całe mnóstwo outfitów w tym stylu, uwielbiam ubierać się w ten sposób. W ostatnich postach królowały u mnie różnorakie t-shirty, natomiast dziś przychodzę do Was z koronkową bluzką z frędzlami, która jest również ze sklepu ZOiO.pl. Właśnie ona zainspirowała mnie do stworzenia tego looku. Jestem miłośniczką wszelakich frędzli, a ten top w połączeniu z szortami i kilkoma dodatkami takimi jak: kapelusz, choker, torebka, pasek stworzył fajną całość. Bluzkę znajdziecie TUTAJ, jest ona dostępna również w kolorze białym i już żałuję, że nie zdecydowałam się również na białą, bo bardzo mi się spodobała. 
Zachęcam Was oczywiście do odwiedzenia sklepu, bo można dorwać naprawdę fajne ciuchy w mega korzystnych cenach. Jeżeli ktoś jeszcze nie był, to serdecznie zapraszam KLIK!

Przypominam Wam, że robiąc zakupy w sklepie ZOiO.pl na kod klaravanpure18, otrzymacie zniżkę na 10% dla zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów i obowiązuje do końca września.

Życzę Wam również miłej końcówki weekendu i przyjemnego poniedziałku!













(top - HERE, shorts - h&m (DIY), bag - nn, hat, rings - h&m, watch, shoes - amazon.de, choker - zaful)

Komentarze

  1. Super wyglądasz w bluzce z frędzlami. Choker, warkoczyki, kapelusz- wszystko świetnie razem zestawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo ładnie :) Mi to pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten topik jest cudowny, zarówno kolor jak i krój :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czarująco wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, u mnie też bardzo słonecznie, z chęcią wybrałabym się nad jeziorko! Przeslicznie wyglądasz, ciekawe czy mi by taka stylizacja pasowała hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja wygląda na Tobie świetnie! Masz bardzo niecodzienną urodę dzięki czemu całokształt wygląda naprawdę fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki styl zdecydowanie Ci pasuje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny top i bardzo fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja. Wpadam na Twojego bloga coraz częściej i nadal mega zachwycają mnie Twoje tatuaże *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. W takiej stylówce możesz prosto iść na jakiś rockowy koncert ♥ Rewelacja - jak ja lubię tutaj do Ciebie zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że lubisz ten styl,wyglądasz w nim rewelacyjnie😍
    Bardzo ładna jest ta bluzeczka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra wygladasz , super look ;*
    jest klimat
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie jest moc. Taka współczesna Pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzeczka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. extra szorty i super dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I absolutely loved this outfit! You look so cool!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna stylizacja- lubię bluzki z frędzelkami a do tego takie czaderskie cięzkie buty :) Super

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jak to zwykle bywa- bardzo trafiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba całość, idealnie ten styl pasuje do Ciebie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, w szczególności podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz