Zaful review // POOLCLVB - What You Want (Røse Remix)


Cześć!

Dziś po raz kolejny przychodzę do Was z nowościami, które otrzymałam od mojego ulubionego sklepu online, a mianowicie - Zaful.com. Pierwszą rzeczą, o której jest ten post, a która wpadła mi w oko i którą od razu dodałam do koszyka, była biała bluzka na długi rękaw, ze świetnymi napisami na rękawach <HERE>
Dlaczego mnie tak urzekły? Bo ostatnio szaleję na punkcie gotyckiej czcionki na ubraniach. Niestety na stronie sklepu (Zaful.com) nie było już rozmiaru S, więc zamówiłam M, stąd też wygląda ona na oversizową, co bardzo mi się podoba :).
Co jeszcze udało mi się upolować? Przepiękny, czarny choker z krzyżem, który pokochałam od pierwszego wejrzenia :)!
Zamówione przeze mnie rzeczy, możecie zobaczyć na stronie sklepu Zaful.com, a pod spodem prezentuję mój look.

PS: A wszystkich, którzy kochają sukienki typu white see through, zapraszam pod podany przeze mnie, poniżej link:
http://www.zaful.com/s/white-see-through-dress/?lkid=38707white%20see%20through%20dress

Have fun!












 















(rings - bershka, shorts - tally weijl, top, choker - zaful.com <HERE>, <HERE>)  

Komentarze

Prześlij komentarz