Zaful review | part2 | // Hanging Valleys - T.B.D.

Cześć!

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam drugą część przesyłki, którą otrzymałam od Zaful.com. Jest to bordowa, elegancka koszula z żorżety, o ile się nie mylę, dostępna również w kolorze czarnym i białym - KLIK. Koszula jest dobrze wykonana, ma piękne zdobienia u góry, jestem z niej bardzo zadowolona, natomiast drugą rzeczą jest pierścionek z kolorowym kamieniem, kolejne cudo do mojej kolekcji - KLIK.

Miłego dnia <3!

















(blouse - Zaful.com <HERE>, shorts, hat - h&m, bag - tally weijl, rings - h&m; Zaful.com <HERE>)

Komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:) piękną masz bluzkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie :) Całość jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego Zafula to chyba mało dokładnie scrollowałam, bo do takich cudeniek się dokopać nie zdołałam ;P

    Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest fantastyczna, ta koronka bardzo podoba mi się :) kolor jest świetny
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz