hello summer // Etari - Euphoric Disclaimer


Witajcie w niedzielne popołudnie!:)

Jak Wam minął weekend? Mi baaardzo szybko! Ostatnio te dni pędzą jak szalone, myślami jestem jeszcze w maju, a za tydzień przecież mamy już lipiec. Też tak macie? :D 
Moja dzisiejsza stylizacja nadaje się idealnie na te chłodniejsze, wakacyjne dni. Mam na sobie dresik w pięknym żółtym kolorze, który jest z bonprix (bluza - TUTAJ, spodnie - TUTAJ) oraz białe body  Tally Weijl.
Lubicie chodzić w dresach? 
Miłego!💛























 

Komentarze

  1. Lubię dresiki. Twój jest śliczny, taki żółciutki. :)
    Nie przekonałam się nigdy do bodziaków, uważam, że są niewygodne....

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie muszę zaopatrzyć się w żółte ubrania, pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor dresiku taki słoneczny, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje do tego późnoletniego lasu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, kolorystyka też. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz