bottle green // Bonobo & Andreya - Stay the same


Hej!
Przychodzę dziś do Was z takim pierwszym w tym roku typowo jesiennym wpisem. Zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu, był to ten okres czasu, że niby jest już jesień, ale jeszcze ciężko o te piękne kolorowe liście. Razem z moim fotografem troszkę się najeździliśmy w poszukiwaniu takiego miejsca, aż wreszcie znaleźliśmy chociaż kilka kolorowych krzaków, co dało naprawdę fajny efekt. Dzisiejsza stylizacja to mix bieli i modnej w tym sezonie butelkowej zieleni. Bardzo lubię ten kolor, dlatego skontrastowałam go w taki, a nie inny sposób. Mój dzisiejszy look jest typowo streetwearowy. Jeżeli chodzi o kolor biały tej stylizacji to postawiłam na bojówki ze ściągaczami, sweterek oraz sneakersy w tym samym kolorze, które są z bonprix, a znajdziecie je TUTAJ. Całość uzupełniłam dodatkami w moim ulubionym aktualnie kolorze butelkowej zieleni: koszula w stylu vintage, torebka na ramię oraz czapka Mieszczuch, która jest ze sklepu Szaleo, a znajdziecie ją TUTAJ
Jak podoba Wam się takie połączenie? Zostawcie komentarze.
Miłego wieczoru 💚!























(pants - Bershka, sweater - Ralph Lauren, shirt - sh, bag - Love Moschino, shoes - HERE, cap - HERE)

 

Komentarze

  1. Luźno, ładnie, efektywnie i przede wszystkim wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Lubię chodzić w dresach i uważam, że w dresach można wyglądać ładnie i modnie. Sama zakładam dresy, gdy idę na rower.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta stylizacja. Mega podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta butelkowa zieleń mi bardzo odpowiada. Wszystko razem bardzo ładnie się prezentuje. Zwłaszcza mi się podoba dopasowanie koloru na paznokciach do torebki. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boa noite Klara. Essa cor verde é muito bonita. Saiba que você ganhou um seguidor do Brasil que admira o seu trabalho.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look and what an amazing color! I love your bag. Wonderful pictures!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!!!I just found your blog and love it so much!You have one new follower,and im looking forward to read your next posts!Hope you'll have time to visit my blog and follow it if you love it!
    xoxo
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest genialna, bardzo mi się podobają wszystkie elementy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja. Ten kolorek cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :D Bardzo fajnie prezentuje się ten sweter :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I like green with white. Nice matching colours.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta koszula mnie oczarowała totalnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno bym zwrócił na ciebie uwagę, świetna kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor czapki i torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja. Taki sweter chętnie też bym kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like your style!
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  17. You look stunning in this outfit! Awesome looking!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałem się w Twojej turkusowej czapce! Bardzo fajne kolory ... (✯ᴗ✯)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ekstra kolory ma ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona kolorystycznym połaczeniem tego zestawienia- kolorystyka typowo zimowa, ale absolutnie piękna. Wielokrotnie mnie potrafisz zaskoczyć swoimi stylizacjami :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka świetna torebka i w ogóle cały zestaw super!<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :) A torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygladasz, taka kolorystyka bardzo Ci pasuje www.adriana-Style.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nietuzinkowa stylizacja i w dodatku w modnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz 😍
    Podoba mi się ta butelkowa zieleń -bardzo fajnie współgra z białym kolorem 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this white styling with the green details: the green hat and the green jacket.

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka ma śliczny kolor. Zakochałam się w niej :-) Piękny makijaż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. naprawdę wyglądasz przepięknie! ten kolor do Ciebie mega pasuje i fajnie połączyłaś go z białym, chyba nigdy bym o tym nie pomyślała

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealne połączenie. Tej zieleni i białego super jesienne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, rewelacyjne połączenie kolorów. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! :) Super <3 Ten styl <3
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kolor i ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, super perfect! So beautiful in this amazing colour combination!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie dobrane kolory :) Piękna stylizacja lekko sportowa, ale i elegancka. I ty oczywiście świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Butelkowa zieleń to zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh so nice and comfy style
    I love the shoes
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Awesome style! Love the trendy oversized shirt!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor obłędny! Bardzo mi się podoba cała stylizacja. Od razu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Perfect outfits!!Love this combination!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super look ta koszula jest idealna :) Świetnie wyglądasz :D
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz