Złota polska jesień // Christian Löffler - Haul


Hej!

U mnie ostatnio prawdziwa złota polska jesień. Już od kilku dni jest tak pięknie i słonecznie, że aż chce się żyć!:) Taką jesień to ja rozumiem, mogłoby tak już zostać :D. A jeżeli taka pogoda to śmiało możemy ubrać sukienkę i ramoneskę. Całość dopełniłam dodatkami takimi jak: wiązane botki z ćwiekami i prześliczny, mega miękki w dotyku, różowy kaszkiet, który jest ze sklepu Szaleo.pl, a znajdziecie go TUTAJ, dostępny jest w różnych kolorach. 
A jak wygląda jesień u Was? Słonecznie, czy raczej chmury i deszcz? 

Miłego wieczoru 💛! 























 (jacket - Bershka, dress - PrettyLittleThing, shoes - Gemre, hat - HERE)

Komentarze

  1. U mnie dopiero dziś zrobiła się złota jesień, pięć dni lało. Ale deszcz potrzebny, więc dobrze, że padał.
    Kaszkiet jest czadowy. Całość wygląda super, a sceneria bardzo dobrze dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz obłędnie ! Zdjęcia są przepiękne. Szkoda, że za oknem na codzień nie ta tak pięknej złotej jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramoneska. Rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This head to toe black look with the pop of pink with the hat is perfect for fall!

    I apologize for the delay I lost my mom.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta nasza jesień :) Ten kaszkiet dodaje dużo uroku tej stylizacji :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka, buty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boa tarde Klara. Parabéns pela excelente matéria de moda. Ficou muito linda.

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely looking!
    You look wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam nogę w gipsie i niestety nie mogę wyjść na spacer w tych ładnych dniach :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/spray-aqua-light-pantene.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz z tym zestawem ubrań ... wow, tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the jacket and you look great.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez jakiś czas było słonecznie i faktycznie aż można było polubić taką jesień :). Ostatnio jednak mgliście i pochmurno znowu. Niestety urok jesieni polega na tym, że jest bardzo zmienna. Świetna stylizacja i sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a beautiful outfit and photos. I like them so much. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/ysl-rouge-volupte-shine-oil-in-stick.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka,, bardzo ładne jesienne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oh babe, i really love your outfit. so cool.

    Nice blog, by the way. Let's connect. I followed your blog, I hope you can follow back! Thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, bardzo klimatyczne zdjęcia! 🍂🍁

    Zapraszam na nowy post i do obserwacji 💂‍♂️
    https://www.podrozemaleimniejsze.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana wyglądasz tak obłędnie, że jedno wielkie wow! <3
    Super stylóweczka i ta sceneria - po prostu magia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh wow darling, that dress is so pretty
    Great shots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze ale z ciebie laska. Extra wyglądasz i te twoje włosy cudo.

    Zapraszam do mnie przy okazji i zostaję u Ciebie:)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie przełamanie stylizacji czapka . Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sesja. Zdjęcia wyszły jak zawsze mega. Obłędna stylizacja. Podoba mi się całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień faktycznie jest przepiękna i przyznam, że nie pamiętam tak ciepłego listopada :) Świetna stylizacja, ten różowy kaszkiecik jest przeuroczy! Oczarował mnie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. You look stunning in this black leather dress. Love the leather jacket and boots too. The pink cap is adorable.
    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie chmury i deszcz...
    Ty też pięknie wyglądasz w czerni 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejne piękne zdjęcia! Stylizacja bardzo mi się podoba, ma coś w sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm ciekawi mnie takie połączenie, że masz jeden kolor ale na głowie wręcz zupełnie inny. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nogi *.*
    Wygladasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Really beautiful autumn colors. Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  29. Botki super!
    A u mnie słońce dziś pierwszy raz chyba od dwóch tygodni...

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie jesień jest słoneczna :D Świetne zdjęcia i super ramoneska :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietan stylizacja w moim stylu. Przepiękna ramoneska. Fajnie przełamaś całość akcentem w postaci pudroworóżowej czapki.

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sceneria ;) oczywiście stylizacja również mi się podoba, totalnie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zestawienie na jesienny spacer 🙂.
    A u mnie pogoda w kratkę – akurat dzisiaj całkiem sympatycznie 😉.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely monochrome outfit! The pink hat is a nice touch :)

    Hope you are having a great weekend :) We went out and did more Christmas shopping yesterday which was fun :)

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle świetna stylizacja i piękne zdjęcia :) Uwielbiam ramoneski za ich uniwersalność- pasują do sukienek, spodni, spódniczek... Super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mocna i bardzo kobieca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fiu fiu oooo Pani, zdecydowanie HOT !!! <3
    Ta stylówka po prawdziwy sztOooSss!!
    a kszakiet to taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czarna sukienka, ramoneska, "ciężkie" buty.. To jest to, co lubię! Ja jesienią rzadko ubieram sukienki, bo jestem zmarzluchem 😜

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna jesienna sceneria :) zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz