ELLIE Talya.pl // Passenger - Let Her Go (Slowed Down)


Dzień dobry :)!
Wiem, że bardzo dawno mnie tu nie było i nic nie dodawałam, ale w obecnej sytuacji ciężko skoncentrować się na czymkolwiek, jeżeli z każdej strony słyszymy jedynie o epidemii. Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja przez te ostatnie dni totalnie nie potrafię się skupić, ani na pisaniu pracy licencjackiej, ani na dodawaniu wpisów. Jestem ciekawa czy ktoś z Was również ma taki problem, dlatego dajcie znać w komentarzach. Mimo całej tej sytuacji przychodzę dziś do Was z najnowszym wpisem, w którym możecie mnie zobaczyć w bardzo eleganckiej wersji. Przepiękna sukienka, którą mam na sobie jest ze sklepu Talya.pl, model sukienki to Ellie, a znajdziecie ją TUTAJ. Słyszeliście już o tym sklepie? Jeżeli macie instagram i obserwujecie @fundacja_unicorn, to dwa dni temu mogliście usłyszeć o świetnej akcji, @talya wraz z Fundacją Unicorn rozpoczynają produkcję maseczek ochronnych dla najbardziej potrzebujących szpitali. Jeżeli jednak nie macie instagrama, lub nie słyszeliście o tej akcji i o sklepie, to serdecznie zachęcam zapoznać się z ich asortymentem. Sukienki, które tam znajdziecie są świetne gatunkowo, a co więcej są szyte ręcznie w Polsce z najwyższej jakości materiałów, na stronie sklepu są różne modele idealne na wszelakie imprezy, takie jak na przykład wesela, studniówki, a także na co dzień. Ja jak już wcześniej wspomniałam mam na sobie model Ellie <TUTAJ>, sukienka jest dostępna w kolorze czerwonym, czarnym oraz pudrowy róż. Tiul oraz cienkie ramiączka sprawiają, że sukienka dodaje lekkości i kobiecości. Wielkim plusem sklepu Talya.pl jest również cena, która w porównaniu z innymi sklepami z sukienkami jest naprawdę niska, a kolejnym dodatnim aspektem jest to, że w asortymencie sklepu znajdziecie sukienki w rozmiarze XXS, a uwierzcie, że znaleźć sukienkę w takim rozmiarze graniczy z cudem i zawsze miałam z tym ogromny problem. Do sukienki dorzuciłam złote dodatki, które moim zdaniem idealnie pasują do czerwieni, takie jak lakierowane szpilki na niskim obcasie, naszyjnik, zegarek, czarny choker oraz torebkę Love Moschino na złotym łańcuszku. Zdjęcia robiłam w pobliskim pałacyku, z dala od skupisk ludzi, akurat też tego dnia pogoda mi dopisała, bo pojawiło się słoneczko, które tak przyjemnie grzało, że nie zmarzłam zbytnio podczas robienia zdjęć :).
Jak podoba Wam się takie eleganckie zestawienie i sukienka, którą mam na sobie? Jak spędzacie ten czas kwarantanny, może macie pomysły na jakieś kreatywne spędzanie czasu :)?
Czekam na Wasze komentarze i życzę Wam cudownego, słonecznego dnia! <3





























(dress - HERE, bag - Moschino, choker - zaful, necklace - dedicante.pl)

Komentarze

  1. Ja w sumie problemów ze skupieniem sie nie mam. Pół dnia mam zajęte praca bo pracuje zdalnie z domu wiec jakos super nie zdarze sie znudzić :p gorsze sa weekendy jak trzeba cały dzień siedzieć w domu. Sukienka jest przepiękna. Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jak marzenie. :)
    Wyglądasz zachwycająco! :)
    Ja się skupić na razie mogę, ale mam wrażenie ogólne, że w moim życiu zapanował chaos, pośpiech i stres. Przez prace zdalną, która mi zajmuje normalnie 12h dziennie i nie potrafię tego na razie opanowac. :/
    Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ma bardzo ładny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka piękna. I ta czerwień... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyła mnie ta sukienka! Wyglądasz w niej cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz w tej sukience. Różany tatuaż idealnie pasuje do stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta sukienka! Wyglądasz w niej fantastycznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty red dress. Looks good on you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudowna. Ja problemów ze skupieniem nie mam. Z chęcią korzystam z wolnego czasu na zaległościach czy to książkowych czy filmowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. holla.
    great day and nice post my friend

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawienie sukienki i dodatków. Bardzo ładna jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz w tej sukience... zjawiskowo!!! Czerwień fantastycznie współgra z kolorem Twoich włosów. Tatuaże dodają całości charakteru. Jestem oczarowana Twoim wyglądem 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz zachwycająco! Bardzo pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ta sukienka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super lovely dress!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. That is one lovely dress...
    and red looks so good on you ♥
    Stay safe.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Robię więcej rzeczy niż wcześniej, myślę o wielu nowych sprawach i zajmuje się rozwijaniem siebie. W takiej ciszy mogłabym napisać pracę licencjacką

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, you look fabulous in that dress!
    Stay safe!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie w niej wyglądasz :) Uwielbiam taką czerwień, jest bardzo zmysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz nieziemsko! <3 ja nie mam problemów ze skupieniem się jednak strasznie mnie irytuje to, że wszyscy wałkują w koło ten temat. Nawet na blogu... już wszyscy wiedzą "co można robić podczas kwarantanny" albo "jak zrobić płyn do dezynfekcji rąk" albo "co zrobić by się nie zarazić"... dlatego cieszę się, że u Ciebie niezmiennie piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też drażni wałkowanie tego tematu.. już tym bardziej, że minęło tyle czasu.. dzięki <3

      Usuń
  23. Dobry wieczór Klaro! :)
    Wcale się nie dziwię, że nie możesz się skupić na pracy licencjackiej czy na pisaniu wpisów przez całą obecną sytuację na świecie. Grunt to nie zwariować i zająć się czymkolwiek, mimo wszytko. Mnie ciężej jest ogarniać teraz naukę do matury. Niby więcej czasu, ale trzeba się pilnować i motywować dużo, dużo bardziej.
    Pięknie Ci w czerwonym! Trzymaj się cieplutko i zdrowo!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, właśnie wracam do życia, bo przez te zakazy, to przy okazji sama się zamknęłam w sobie przed całym światem :D dzięki <3

      Usuń
  24. You look gorgeous wearing that extremely pretty and wonderfully feminine Sukienka Elle dress from Talya!!!! I love the dress's pretty red colour and the layered tulle.
    Your long dark hair, mascara and lipstick all look beautiful.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  25. Totally love this outfit of yours!
    Hope you stay healthy and safe
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, this dress is so wonderful! And looks amazing on you!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokazujesz tak odmienne stylizacje, z tak różnych stylów, a genialnie pasują do Ciebie i podkreślają Twoją urodę, mimo że są zupełnie inne. Super, po prostu świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz