Bowie sweatshirt // David Bowie – Life On Mars?


Hej!
Witam Was wszystkich w 2020 roku!
Jak minęły Wam święta i Sylwester? Mi ten czas zleciał bardzo szybko, sama nie wiem kiedy. Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja w sumie nigdy nie byłam fanką takich postanowień, ale w tym roku to się zmieniło i postanowiłam sobie, że będę częściej dodawać wpisy na bloga. 
A więc przed Wami pierwszy wpis w tym roku. Stylizacja z dziś jest mało zimowa, ponieważ pogoda też nie za bardzo przypomina zimę, cały czas czuję się tak jakby była jesień, a czasami wydaje mi się, że już zbliża się wiosna :D. 
Ale przejdźmy do meritum, look ze zdjęć to czarne spodnie, sprana jeansowa kurtka, bluza z grafiką David Bowie, która jest ze sklepu bonprix, znajdziecie ją TUTAJ i do tego piaskowe botki, które są również z bonprix - TUTAJ, buty są dostępne również w kolorze jasnoróżowym, czarnym oraz szarym. Dodatkami są dwa wąskie chokery z zawieszką i czarne przeciwsłoneczne okulary. 
Co myślicie o całości? Czekam na Wasze komentarze.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ❤️  
























(jacket - sh, sunglasses, choker - zaful, sweatshirt - HERE, shoes - HERE, pants - h&m)

Komentarze

  1. Świetna stylizacja! Kurtka i buty bardzo mi się spodobały :D
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten look. Taki na luzie ale jednak stylowy :D ja szczególnych postanowień noworocznych nie mam-po prostu chce wiecej działać a mniej sie lenić :D Życzę dużo radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylówka i ciekawe połączenie. Życzę szczęścia i powodzenia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi minęło nie wiem kiedy.
    Lubię Dawida Bowie, więc i Twój strój dzisiejszy mi sie podoba. :)
    A ja dla odmiany w tym roku nie mam żadnych postanowień noworocznych, a zawsze miałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie genialna stylowka- fajna ,na luzie 💕
    Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też święta szybko minęły. Świetna stylizacja i buty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz