white men’s t-shirt // Mansionair - Easier


Cześć i czołem!

Mimo, że za oknem zrobiło się deszczowo i brzydko, to przychodzę do Was z letnią stylizacją, którą tworzy przede wszystkim męski t-shirt ;). Bardzo lubię duże, oversizowe bluzy, kurtki, koszulki, dlatego gdy zamawiam ciuchy to bardzo często ląduje na męskim dziale i tam wybieram coś dla siebie :). Tym razem było identycznie i tak oto t-shirt ze zdjęć jest oczywiście t-shirtem męskim, a dorwałam go w sklepie bonprix (TUTAJ). Do całości dorzuciłam długie skarpetki, które są również z bonprix (TUTAJ), snapbacka w kolorze skarpetek, torebkę ze złotymi dodatkami, która jest od dresslily (TUTAJ) oraz zegarek. Tak wlasnie powstała luźna, streetwearowa stylizacja :). 
Lubicie męskie, oversizowe ciuchy? Co sądzicie o tej stylizacji? Z chęcią poczytam Wasze komentarze na ten temat.

Życzę Wam udanego weekendu ♥️!




















Here are the new arrival:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

*Free Shipping for orders over $45.00 
20% Discount code: GBJKNO

($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")*

Have a nice day ❤️!


(t-shirt - HERE, socks - HERE, bag - HERE, shoes - Nike, snapback - New Yorker)

Komentarze

  1. Pamiętam, że swego czasu lubiłam zakładać klasyczną białą, męską koszulę. Można ją wykorzystać na różne sposoby. Twoja stylizacja również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja, tak na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten zestaw. :)
    Dla mnie jest bez znaczynia czy to męskie czy damskie, ważne, że mi pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda to połączenie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ujęcia i super look. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, choć do takiej stylówki z męską koszulką to trzeba mieć figurę idealną. Taką jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda genialnie, miałaś świetny pomysł na ten t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie ☺
    Parę dodatków i jest świetna stylowka ☺
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this casual outfit.

    www.torichux3.com

    P.s: dont leave active link on my blog pls, thank you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks awesome. I love the oversized, sporty look.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie, jak za duża koszula, wystarczy ściągnąć w pasie i świetnie gra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. The oversized white men's bon prix t-shirt looks very attractive and fashionable being worn as a dress. You look fabulous, and your perfectly applied lipstick looks very pretty.
    Cute OOTD! I love your outfit photos.

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. This over-sized shirt looks great as a dress! And love the sporty chic vibe.

    Hello Lynn,

    I would like to thank you for meeting with me to discuss the senior designer
    position. I very much enjoyed meeting with you and Helen. I appreciate all
    the time you took in discussing with me the different aspects of the position
    and what you would expect from a potential employee.

    I am excited by the possibility of working with you, and working for Penguin
    Random House. The role and the company seem like a great fit. I would also
    be interested in the designer role if you feel I don't quite have the specified
    experience needed for the senior role, as I do realize I do not have
    a lot of licensed children's design experience.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie noszę takich ciuchów ale na tobie to wygląda mega spoko i modnie:D :**Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale genialnie wyglądasz! strasznie mi się podobają te małe i zgrabne nerki, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylówka, uwielbiam takie rozwiązanie z nerkami :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz! Mnie to zawsze oko cieszy, jak ktoś się ubiera inaczej! Ja dzisiaj na sobie mam męskie spodnie, także wszystko dla wszystkich. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. https://honestjessicaalba.wordpress.com18 lipca 2019 14:22

    Spoko look, na początku nawet nie zauważyłam, że to męski t-shirt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wszystko ze sobą zestawiłaś! Bardzo mi się podoba ta stylówka, takie lubię :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Często podkradam koszulki męża, ale chodze w nich w domu. Już nie te lata heheh

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie i oryginalnie :D super stylizacja, tez czasem poszukam czegoś dla siebie w męskim dziale (ewentualnie szafie męża :P)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz