monday hero // A Beacon School - It's Late



Cześć!


Dziś na moim blogu kolejna stylizacja na ten pochmurny maj, pogoda ma się poprawić u mnie dopiero jutro, wiec może będzie okazja, aby zaprezentować wreszcie jakąś lżejszą stylizację. Look z tego wpisu jest niby luźny i prosty, ale z lekkim pazurem. Podarte jeansy z wysokim stanem, czarna ramoneska oraz top z napisem, do tego botki z ćwiekami, pasek w stylu vintage oraz bandana. Jak Wam się podoba taki outfit? Czekam na komentarze :)!

Miłego <3!












(jacket - bonprix, top, bandana - h&m, jeans - tally weijl, belt - sh, shoes - gemre.com.pl)

Komentarze

  1. Świetna kurtka. Nadaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super dobrane. Świetny look. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja 😍
    Kurtka mi się podoba,najbardziej ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chusty, mam czerwona, ale chyba skuszę sie też na czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i super kurteczka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takich spodni nie noszę ale Tobie w nich bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz genialnie!
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie niekoniecznie w moim stylu, ale Tobie w tym wszystkim pięknie i naprawdę to do siebie pasuje. Masz świetny gust.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wah your beauty.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wyglądasz w takiej stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widząc taką stylizacje (bardzo mi się podoba) mam przed oczami Ryan-a Gosling-a, z Drugiego Oblicza :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki styl idealnie do Cb pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie wyglądasz, cudowna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jak zawsze super *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny styl :) kiedyś często chodziłam z bandaną ;) botki są super

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz jakbyś szła na koncert rock'owy ! ;) Aż przypomniał mi się ostatni koncert Iron Maiden w Polsce ;d pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też cały czas pada. Bardzo mocna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka ma fajną podszewkę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz