red top || bonprix.pl // Jungle - Beat 54 (All Good Now)


Hej!

Wiem, że już późno, ale mam dla Was kolejny post :)! 
Dzisiejsza stylizacja jest mega luźna - idealnie w moim stylu i stworzona na typowo ciepłe, wiosenne dni. Zakolanówki, które kocham, połączone  z jeansowymi szortami, a do tego bluzka, która jest ze sklepu bonprix, a znajdziecie ją TUTAJ
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!Miłego wieczoru ❤️!














  












(
top - HERE, shorts - h&m (diy), belt - zaful, shoes - gemre.pl)

Komentarze

  1. ciekawie i z charakterem :D Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień zawsze sprawia, że stylizacja robi się ciekawsza :) super Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałabyś w tej stylówce nieziemsko podczas sesji przy zachodzie słońca :)
    Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super- moją uwagę zwrócił na siebie pasek :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy to see you again in your ideally style. it fits you so amazingly! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja znakomicie wygląda tylko szkoda że jeszcze trzeba poczekać na to ciepło żeby założyć wiosenne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3! już z dnia na dzień jest coraz cieplej :))

      Usuń
  7. Podkolanówki i buty mnie kupiły :D Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w czerwieni :) Ależ Ty masz boskie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wczorajszy śnieg się raczej ten strój nie nada. ;)
    Boskie buty. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana świetnie wyglądasz w takich kręconych włosach, koniecznie musisz nosić się tak częściej :)

    Czerwień to też zdecydowanie Twój kolor, więc czekamy na więcej stylówek w tych klimatach :)

    Buziaki :*
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje ci ta czerwień do koloru włosów. Ogólnie fajna stylizacja, chociaż dla mnie trochę za odważna, ale może dlatego, że nie mam takich szczupłych nóg jak ty, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja :) Genialne buty

    OdpowiedzUsuń
  13. To spojrzenie jest magnetyczne! Pięknie Ci w czerwonym, pasuje idealnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    Koniecznie obserwuje!

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie ten look :) Ten pasek chce mieć w swojej szafie jest super :)

    Buziaki:*
    Nowy Post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie to ze sobą wszystko połączyłaś! :)

    Element, który przykuł moje spojrzenie w stylizacji jest pasek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Podoba mi się połączenie tych spodenek z topem :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your style! Your looks are so versatile and all amazing

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten top. Uwielbiam bluzeczki w odcieniach czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwony kolor, bardzo CI pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny look z pazurem! I te nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa stylizacja. Z pazurem :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znakomita stylizacja sama osobiście uwielbiam ciuchy w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz