black and white and denim // Dennis Lloyd - Nevermind (Alright)


Cześć!

Nie wiem, jak Wy, ale ja już poczułam wiosnę i bardzo dobrze widać to po moich ostatnich wpisach, bo moje stylizacje są już mniej zimowe. Wiosna to dla mnie najlepsza pora roku i robienie zdjęć jest o wiele przyjemniejsze ;). 
W dzisiejszym poście prosty, klasyczny look - biały t-shirt z nadrukiem, jeans i czarne futerko. Do całości dodałam niebieskie lustrzanki, które są ze sklepu zeroUV oraz czarny, klasyczny zegarek. Jeżeli lubicie proste, minimalistyczne rozwiązania to zapraszam Was serdecznie na stronę otien.com, gdzie znajdziecie ten oraz wiele innych, ciekawych zegarków. A ode mnie macie kod „KLARAVANPURE20” (ważny do 24 lutego), który daje Wam 20% zniżki na wartość całego koszyka i dotyczy całego asortymentu w sklepie. 

Miłego wieczoru <3!























(outerwear - shein, t-shirt - visciolafashion, pants - tally weijl, glasses - HERE, shoes - h&m, watch - HERE )

Komentarze

  1. Świetna stylizacja. W pełni dopracowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo bardzo wiosennie ❤
    Świetna stylizacja☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your outfit! you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd pasek chce taki :) Futerko jest mega totalnie w moim guscie :)

    Buziaki:*
    Dawno mnie nie było ale wracam:) Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasek nosiła jeszcze moja mama, więc totalnie nie wiem skąd jest:D

      Usuń
  5. Świetne futerko, podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest ten zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko jest cudowne, muszę sobie sama takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to futerko! Bardzo ci pasuje taka stylizacja, naprawdę wow 🤩

    https://motylelzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz genialnie. Futerko obłędnie podbija stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne okulary przeciwsłoneczne znakomity styl mają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz