Moullinex - Dream On


















Komentarze

  1. Boskie fotki :D
    Kurteczka mega <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz 😍
    Świetna kurtka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie to połączenie bieli z taka kurtką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiego sklepu masz kurteczkę? Ja mam podobną z Sin Say :) Świetna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;) Podoba mi się ten akcent kolorystyczny w postaci kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja - na jesienny spacer idealna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie raz Ci pisałam,że uwielbiam Twój styl. Piękną masz ramoneskę, właśnie w takim kolorze bym chciała mieć :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham białe spodnie, bo cokolwiek się do nich dopasuje to wszystko wygląda mega!
    Świetne połączenie... i ta apaszka, daje charakteru :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! you are gorgeous hun! Love how you styled this whole look with that jacket! I hope you had a lovely weekend! <3

    -PerlaGiselle | iamperlita.com

    Say hello and let’s follow each other <3
    instagram.com/iamperlita

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebista koszulka! Kolejny outfit i znów świetna robota ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, stylizacja także jest megaa :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. cała stylizacja super :) a ta apaczka pod szyją dodaje charakteru! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w kolorze tej skórzanej kurtki! Piękny <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz figure jak modelka zawsze wszystko na tobie cudownie leży:*

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz