mustard top || Zaful review // Duck House - Flaw


Cześć!
Jak Wasz weekend, jak spędzacie dzisiejszy dzień? Ja mam dziś typową, leniwą niedzielę przed tv, ale mimo to, przychodzę do Was z najnowszym postem. Dzisiejsza stylizacja to musztardowy top od Zaful, znajdziecie go TUTAJ, połączony z podartymi jeansami oraz kolorowymi botkami.
Prosty, wygodny look na ostatnie powiewy lata.

Miłego dnia <3!





































(top - HERE, jeans - tally weijl, belt - sh, shoes - rosegal.com, rings - zaful)

Komentarze

  1. Świetnie wyglądasz 😍
    Ten żółty top idealnie do Ciebie pasuje 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze świetnie. Super botki!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie powiewy lata... Ja mam jeszcze w zanadrzu kilka letnich postów co mnie martwi, bo sobie wszystko tak rozplanowałam że nawet nie mam kiedy ich dodać bo już się taka kolejka postów zrobiła :( Co do Twojego zestawu to top jest świetny, piękny kolor i widziałabym go nawet w tych jesiennych zestawieniach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam jeszcze kilka letnich zestawów, a jesien coraz blizej ;)

      Usuń
  4. Ten musztardowy kolor będzie również modny jesienią, także jesteś na topie;) Kolejna świetna stylizacja:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! I co to za cudne buciki ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka rewelacja- uwielbiam kolor musztardowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bluzki niby jesienny, ale na lato też się nada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno lato ma z nami zostać jeszcze tydzień :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz