fall vibes || bonprix.pl // Jack and the Weatherman - Rock Bottom


Moi drodzy!
Mimo wakacyjnej pogody, przychodzę dziś do Was już z jesiennym postem :). Choć upały jeszcze trwają, to w powietrzu czuć jesienną aurę, poza tym liście drzew zaczynają zmieniać kolory na złote, a ja już zdążyłam wyciągnąć z mojej szafy ramoneskę, która idealnie spisuje się w takie dni, jak ten. Nie wiem jak Wy, ale ja mam już milion pomysłów na jesienne stylizacje. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć luźny look, z nutką rock & roll'a. Mianowicie - jasne, podarte jeansy od bonprix.pl, znajdziecie je TUTAJ, czarny t-shirt Iron Maiden, długa, męska koszula w paski oraz wspomniana wyżej ramoneska. Do całości dodałam choker, pasek z metalowym kółkiem oraz czarne creepersy z ćwiekami. 
Co myślicie o takiej luźnej, a zarazem mocnej stylizacji? Też już macie w głowie pomysły na jesienne stylówki?

Miłego wieczoru <3!




























(jeans - HERE, jacket - h&m, t-shirt - emp.de)

Komentarze

  1. No nie ma co jestem zakochana w takim wydaniu Ciebie - Eddie na koszulce jednej z moich ulubionych kapel muzycznych to jak dla mnie stzrał w 10-tke :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Uwielbiam takie zestawienia z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczna sesja zdjęciowa! Podoba mi się połączenie dużej koszuli z ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak creepersy były bardzo modne i wtedy każdy chciał je mieć:) Super look ale to wiesz pasek i T-shirt wymiata:)

    Buziaki:*
    Nowy czwartkowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, odważnie! Piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mało pasują do tej stylówy, powinny być albo szpilki albo doktory martensy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci taka stylizacja pasuje! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz