29.09 // ESTA. - Conscience (Zodivk Flip)


Cześć!
Jak Wam mija weekend? 
Ja przychodzę dziś do Was z najnowszym postem, w którym mała niespodzianka dla Was ;)!
 A mianowicie nagrany przez mnie krótki lookbook, który możecie obejrzeć poniżej (mam nadzieję, że się Wam spodoba):


Co do samego outfitu, to jest to dziś elegancka koszula, która posłużyła mi dziś do stworzenia nieco mocniejszego looku, dodałam do niej jeansowe szorty, zakolanówki, czarną ramoneskę oraz genialne botki, które są ze sklepu trendybuty.plBotki są ocieplane, wykonane z ekoskóry, bardzo wygodne i idealnie sprawdzą się na jesienną pogodę. 
Co myślicie o takim połączeniu? Jak podoba Wam się mój lookbook?
Piszcie w komentarzach :).

Życzę Wam miłego dnia <3!









































(jacket - zaful, shirt - esprit, shorts - h&m (diy), shoes - HERE, belt - sh)

Komentarze

  1. Fajna stylizacja, taka z pazurem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. weekend minął szybciutko. Bardzo mi się podoba Twój zestaw - jakie Ty masz dłuuugie nogi :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten lookbook 😍
    Stylizacja bardzo ładna -masz przepiękne długie nogi i takie połączenie idealnie je podkreśla ☺❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) i te dłuuugie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule. W zależności od pozostałych rzeczy można nadać im
    zupełnie różnego stylu i charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the video and your outfit! Way to style the shirt in a really cool way! <3

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja z charakterem, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje stylizacje! A lookbook wyszedł świetnie :)
    Obserwuję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te Twoje mocniejsze i charakterrrne looki :D
    Słyniesz z nich i jesteś w tym absolutnie autentyczna, a to się ceni :)
    Sztossss kochana <3

    buziaki :*
    DAria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. This look is so gorgeous! I absolutely love your style!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że Twoj stylizacja to prawdziwy ogień! :) Lubię Cię w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra ! Bardzo odważnie 😉 super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam taką pasiastą koszulę, ale nigdy nie pomyślałabym o takim połączeniu :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połączenie, pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja z pazurem! Świetną masz figurę, pozazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaakie nogi <3 Świetny styl, według mnie nic nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz