who cares I'm awesome // Logic - We Get High


Cześć!
Kochani przychodzę dziś do Was z ostatnim już t-shirtem, który znalazłam w mojej przesyłce i który pochodzi ze sklepu internetowego ZOiO.pl. T-shirt oczywiście "uwiódł" mnie swoim napisem: SINGLE, TAKEN, WHO CARES I'M AWESOME, co tu dużo mówić, jest po prostu świetny. Od dziś będzie moim ulubieńcem :D! Na stronie sklepu znajdziecie go w trzech wariantach kolorystycznych - pudrowy róż, czarny oraz biały - TUTAJ. A teraz kilka słów o całym outficie, a więć koszulkę połączyłam z szortami przypominającymi spódniczkę, z imitacji skóry ze złotym ozdobnym zamkiem. Do całości dorzuciłam kabaretki, oraz kapelusik i dodatki ze złotymi elementami takie jak choker, pierścionek i zegarek plus buty na obcasie. Wyszła całkiem klasyczna kolorystycznie czarno biała stylizacja, ale z lekkim pazurem, mimo to uważam, że look jest odpowiedni na przeróżne okazje i przy tym mega wygodny. 
Co sądzicie o takim looku? Jak podoba Wam się mój dzisiejszy t-shirt?

Kochani, a w ramach przypomnienia: robiąc zakupy w sklepie ZOiO.pl wpisując kod klaravanpure18, uzyskacie zniżkę na 10% dla zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów i obowiązuje do końca września.
Miłego wieczoru <3! 














(t-shirt - HERE, shorts - tally weijl, eyewear, shoes, choker - zaful, hat - h&m)

Komentarze

  1. Oj tak jesteś bardzo AWESOME! ♥ Szkoda, że to już ostatnia rzecz z paczki od sklepu, bo fajnie się tutaj zaglądało codziennie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj wjechała ostatnia rzecz, wczoraj był ostatni t-shirt :)

      Usuń
  2. Kolejny świetny T-shirt w Twojej kolekcji! <3 Spodenki i choker też bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Bardzo fajny ten tshirt-uwielbiam takie ☺
    Poklikałam jakby co 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your cool tee! You look badass!

    http://www.thequinoxfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. As usual very interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz pięknie i mega stylowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz