Joker & Catwoman || Live Heroes // SALES - big sis


Cześć!
Jak mija piątek? Też już macie weekend? Ja przychodzę do Was z szybkim, piątkowym postem, w którym chciałabym Wam zaprezentować kolejną wyjątkową bluzę ze sklepu Live Heroes, znajdziecie ją TUTAJ. Tym razem głównym motywem jest Joker i Catwoman, czyli coś w szczególności dla fanów komiksów. Bardzo lubię niecodzienne stylizacje, dlatego do bluzy dodałam ciemne szorty i pończochy kabaretki.

Życzę Wam miłego weekendu!<3











(sweatshirt - HERE, shorts, rings - h&m, eyewear - born86.pl, shoes - nn)

Komentarze

  1. Jak zwykle wyglądasz fantastycznie 😍
    Te kabaretki dodają pazura całej stylizacji ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałam na Insta, bluza jest świetna! Idealna dla mnie, widziałabym ją w swojej szafie. Wszystko utrzymane w Twoim stylu, pełen streetwear ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważnie. Co nie znaczy, że mi się nie podoba :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz