JUNGLE FLOWERS // Phazz - About He



Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolorowym dresem od jednego z moich ulubionych sklepów, a mianowicie Mr GUGU & Mrs GO. Sklep ten charakteryzuje się oryginalnymi motywami i wyrazistymi kolorami. Dres jest bawełniany, nie jest dostępny w komplecie, zarówno spodnie, jak i bluza są sprzedawane osobno (TUTAJ znajdziecie spodnie, a TUTAJ bluzę).
Miłego <3



































  







(pants - HERE, hoodie - HERE, top - Zaful, watch - tosave.com)

Komentarze

  1. Świetna kolorowa wiosenna stylizacja, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie bardziej mi się podobają same spodnie niż w komplecie z bluzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny set! Super print i kolory ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Egzotyczne kwiaty wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja kojarzy mi się z leniwym latem... świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladasz w tej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny dres :) wzór od razu przywodzi mi na myśl wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te spodnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ciekawe zdjęcia ;)
    Spodnie mi się podobają :d masz piękne włosy <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz :) Fajne tatuaże.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. całość fajnie się prezentuje :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Z wysokimi butami wyglądałaby jeszcze lepiej :) Poza tym masz cudną urodę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje. Taka kolorowa dusz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny dres! Nie słyszałam do tej pory o tym sklepie. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna i lekka stylówka, a dresik cudowny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  17. what an amazing post dear :)
    have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Spodnie super się prezentują ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love your floral pants....great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  20. This is such a wonderful outfit dear!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Love so so much this outfit!! Specially the tattoo!!
    Regards.
    https://dealswithin.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mega wyglądasz:D choć jakbyś zrobiła makijaż delikatniejszy by było jeszcze zacniej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten top https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ wygląda świetnie z tymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post dear. I'm loving your look. Keep posting! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ;) Bardzo dobrze w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the vibrant, fun print pants! They outfit is so cute for everyday!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj :) bardzo podobają mi się te dresy, oryginalne wzornictwo super całość wygląda! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietna, letnia stylizacja, kolorowe spodnie plus białay topik to zawsze mega duet xx

    OdpowiedzUsuń
  29. SO CUTE WITH THOSE SOCKLESS VANS DARLING, I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOODE WITH INSPIRATION!!!!!! SIMPLY LOOOOOOVE IIIIT!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ślicznie wyglądasz! Jestem zakochana w tych kolorowych spodniach - są świetne <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja z białą bluzką jest po prostu odlotowa!!! Świetny print :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz 😍
    Bardzo fajna stylizacja ☺
    Bluzka ,ta biała ,mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny akcent w postaci wzorzastych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz, spodnie fajne chyba zgrałyśmy się dziś tymi spodniami zajrzyj do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba ten kontrast. Jesteś subtelna a jednocześnie agresywna, bardzo to do ciebie pasuje. Zapraszam do mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne spodnie, lubię takie wzory :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie się prezentujesz
    takie spodnie idealnie pasują do Twojej urody

    OdpowiedzUsuń
  38. Choć nie jestem zwolennikiem printów, a kolorowe motywy przeważnie do mnie nie przemawiają, tak tym razem z chęcią założyłabym taka bluzę na wakacyjne chłodniejszy wieczór :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz