rosegal review | part2 // Richard J Aarden - Riots



dzień dobry!

W dzisiejszym poście klasyczny, czarno-biały look, ze złotymi detalami. Buty, które otrzymałam od Rosegal.com, dopełniają całość, dodając nutę elegancji całkiem zwyczajnej stylizacji. Mianowicie, są  to czarne, niskie, 7,5 cm szpilki wykonane z zamszu ze złota ozdobną klamrą na kostce, możecie je zobaczyć TUTAJ

Kochani mam dla Was również kody rabatowe:
Rosegal.com - Rosegalxie

Miłego dnia <3.




















(top, pants - h&m, sunglasses, watch - amazon.de, choker - zaful.com <HERE>, shoes - rosegal.com <HERE>) 

Komentarze

  1. Piękna bluzeczka! I jakie ładne masz pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love so so much this outfit!! Specially tattoo!!
    Regards.
    Savecatch.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna baskinka :) dla mnie te buty są wysokie :) mam 170 cm i plus te buty to już na wybieg ;) hehe :) wolę niskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie długie nogi! Tył topu mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tył jest najfajniejszą ozdobą tej bluzeczki, też mnie zachwycił :)

      Usuń
  5. buty bardzo ale to bardzo podobają mi się, boski są <3

    OdpowiedzUsuń
  6. So amazing outfit.! specially tattoos looking so lovely.
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz